خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

صنعت اصفهان در وضعیت خوبی قرار دارد

کد خبر : ۱۸۶۵۰

طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها با هدف سلامت جسمی و روحی مردم، در دو هفته‌ای که اجرا شد رضایتمندی خوبی را در سطح جامعه و به خصوص در بخش بانوان به همراه داشت.

اصفهان – ایلنا: استاندار اصفهان با اعلام این‌که صنعت استان در وضعیت خوبی قرار دارد، گفت: شرایط رفاهی و عمرانی در شهرستان‌های استان نیز در سطح بسیار مطلوبی است و در شهرهای کوچک زیرساخت‌های لازم و امکانات عمومی از جمله جدول‌کشی‌ها و آسفالت و... به اجرا در آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا ذاکر اصفهانی در نشست تقدیر از برگزیدگان خدمت سال ۹۰ تاکید کرد: احترام و تکریم نیروی انسانی در دستور کار مدیران استان است و باید در راستای رفاه مردم جامعه کوشید.

وی جایگاه نیروی انسانی را بسیار مهم دانست و ادامه داد: منابع مادی قدرت ماندگاری ندارند ولی سرمایه انسانی می‌تواند باعث اعتلا شود.

استاندار اصفهان پیشرفت کشور‌ها را به واسطه وجود نیروی انسانی آن‌ها دانست و گفت: احترام، تکریم و ایجاد انگیزه‌های لازم برای نیروی انسانی در دستور کار ما قرار داشته و تمام تلاش مدیران استان در جهت رفاه نیروی انسانی جامعه است.

وی مهم‌ترین دلیل تعطیلی پنج‌شنبه‌ها را سلامت جسمی و روحی مردم جامعه عنوان کرد و افزود: این طرح در دو هفته‌ای که اجرا شد رضایتمندی خوبی را در سطح جامعه و به خصوص در بخش بانوان به همراه داشت.

ذاکر اصفهانی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه‌ای که در راستای توسعه روستا‌ها انجام شده، گفت: در حوزه آب و گازرسانی، واحدهای مسکونی و هم‌چنین بخش کشاورزی شاهد پیشرفت‌های زیادی در شهرستان‌ها و روستاهای استان بوده‌ایم.

وی وضع صنعت استان را نیز مناسب دانست و یادآور شد: کارهای خوبی در این زمینه و بخش‌های زیرساختی، کشاورزی، مخابرات و شیوه‌های نوین آبخیزداری انجام شده و به پیشرفت چشمگیری در سطح استان دست یافته‌ایم.

استاندار درباره اجرای طرح‌های عمرانی که مورد تاکید رییس جمهور بوده، گفت: رینگ غربی و شرقی اصفهان و ورزشگاه نقش‌جهان به عنوان پروژه‌های مهرماندگار است و ساخت این پروژ‌ه‌ها با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت و به اتمام خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز