خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی خانواده

خانواده های کاشانی به آبشار پادندونه می روند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۳

مدیرعامل سازمان زفاهی تفریحی شهرداری كاشان، از برگزاری شصت و پنجمین کوهگشت خانوادگی به آبشار پادندونه خبر داد.

ایلنا - كاشان: مدیرعامل  سازمان زفاهی تفریحی شهرداری كاشان، از برگزاری شصت و پنجمین کوهگشت خانوادگی به آبشار پادندونه خبر داد.

« مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان با اعلام این خبر  گفت: به مناسبت روز جهانی خانوادهشصت و پنجمین کوهگشت خانوادگی به آبشار پادندونه در مسیر روستای دره برگزار می شود.

وی افزود: خانواده های کاشانی با پای پیاده مسیر 2 کیلومتری را در روستای دره به طرف آبشار پادندونه طی می کنند.

به گفته وی، اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری كاشان در ادامه برنامه های ورزش های همگانی و كوهگشت ها و دشت گشت های خود، شصت و پنجمین کوهگشت خانوادگی خود را جمعه 19 آبان ماه به مقصد آبشار پادندونه روستای زیبای دره برگزار می کند.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری كاشان اظهار داشت: اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی كاشان ساعت 7:30 دقیقه صبح جمعه در میدان 15 خرداد شهرستان كاشان آماده سرویس دهی به خانواده های كاشانی خواهند بود.

مهدی نادعلی، استفاده از طبیعت و هوای پاك، ترویج و نهادینه کردن ورزش همگانی در جامعه و خاطره یکروز به یادماندنی را از جمله اهداف برگزاری كوهگشت خانوادگی ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز