خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

مسابقات عملیاتی ورزشی امدادگران شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۹۴

همزمان با هفته دولت، 70نفر از امدادگران مناطق چهارگانه و ادارات پانزدگانه گازرسانی استان اصفهان درمسابقات عملیاتی ورزشی امدادگران این شرکت حضور یافتند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در مراسم افتتاحیه این مسابقات که با حضور مسئولین و کلیه تیمهای شرکت کننده در سالن ایثار برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت سالروز شهادت رجائی و باهنر بیان داشت: این مسابقات در واقع مانور نیروهای امداد گازرسانی و یکی از راهکارهای مثبت درجهت مقابله با حوادث و بحران‌ها است که برحسب شرایط زمان و مکان، احتمال دارد در حوزه‌های مختلف گازرسانی اتفاق بیافتد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مومنی آمادگی همیشگی کارکنان خط اول امداد و تعمیرات را ضروری خواند گفت: اینکه مانورهایی در قالب مسابقه طراحی و برنامه ریزی شده خیلی خوب است، چون معمولاً احساسی که در رقابت وجود دارد در مانور نیست. در مسابقه سطح انگیزه افراد بیشتر می‌شود و تیم‌های شرکت کننده برای کسب رتبه بر‌تر و نشان دادن توانمندی خود تلاش افزون‌تری را ارائه می‌دهند به همین جهت نقاط ضعف و قوت بهتر کشف می‌شوند.

وی ضمن تقدیر از برنامه ریزی منسجم و مطلوب برای برگزاری این مسابقات افزود: امروز بیش از ۷۰ نفر در قالب ۱۵ تیم در ۷ رشته شامل؛ ابزار‌شناسی، باز و بسته کردن رگلاتور و کنتور، اطفای حریق، استفاده از دستگاه تنفسی، طناب کشی، دوی امدادی ۴*۱۰۰ متر و آزمون کتبی به رقابت پرداخته وتوانمندی خود را نشان می‌دهند.
مومنی تصریح کرد: البته هدف تنها مسابقه و کسب رتبه نیست، آموزش، ارتقای سطح توانمندی و تخصص کارکنان، تقویت انگیزه وایجاد روحیه نشاط کارکنان بویژه نیروهای پست امداد، فرهنگ سازی استفاده از وسایل ایمنی، ارزیابی توان فیزیکی و علمی - فنی کارکنان، شناسایی نقاط قوت و ضعف از مهم‌ترین اهدافی است که در این مسابقات دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار داشت: نیروهای امداد وتعمیرات با توجه به ماهیت کاری خود همواره هم با درون منازل مسکونی مردم و هم با برون آن یعنی جامعه ارتباط دارند بنابراین باید در راستای فعالیت خود سه ویژه گی اصلی تعهد، سرعت و دقت را مد نظر قرار دهند اگر امداد‌گری احساس کند که حرکت او برای حاضر شدن در محل حادثه در حداقل زمان، می‌تواند جان و مال یک انسان را نجات دهد به عنوان یک انسان وظیفه دارد که این خدمت را با سرعت و دقت انجام دهد.
وی تاکید کرد: بی‌مبالاتی وسهل انگاری یک امدادگر نباید مزید بر حادثه، تشدید بحران و یا وقوع حادثه‌ای جدید شود.

 

مسابقه‌ها به صورت فصلی یا ماهیانه برگزار شوند

همچنین معاون بهره برداری شرکت گاز استان اصفهان نیز با تا کید بر اینکه برگزاری مانور و مسابقات ورزشی امدادی موجب افزایش توان عملیاتی امدادگران و در نتیجه رضایتمندی مردم خواهد شد گفت: حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند. امدادگران باید مطابق با تکنولوژی روز و دانش‌های نوین سطح توان فنی و علمی خود را افزایش دهند.
مهندس آذین کیا افزود: اگر این برنامه‌ها به صورت فصلی یا ماهیانه در خود نواحی گازرسانی برگزار شود و گزارش نتایج آن به مرکز اصفهان ارائه شود تاثیر به سزایی در برنامه ریزی بهتر برای ارتقای سطوح مانورهای استانی و کشوری خواهد داشت.
گفتنی است؛ مسابقات عملیاتی ورزشی امدادگران شرکت گاز استان اصفهان طی یک روز در ورزشگاه ایثارگران این شرکت برگزار شد که طی آن منطقه ۳گازرسانی اصفهان اول، اداره گازرسانی مبارکه دوم و منطقه ۱ گازرسانی اصفهان سوم شد.

همچنین، مبارکه در بخش طناب کشی، منطقه ۲ در اطفای حریق، ناحیه گازرسانی مبارکه در استفاده از دستگاه تنفسی، منطقه ۳ درابزار‌شناسی، فلاورجان در آزمون کتبی، منطقه ۱ در دوی امدادی ۴* ۱۰۰ متر و ناحیه گازرسانی خمینی شهر در باز و بسته کردن رگلاتور و کنتور به رتبه نخست دست یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز