خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری کشور:

کشور از ادبیات وارداتی بی‌نیاز است

کد خبر : ۸۷۳۳۰

در عرصه ادبیات و هنر، انقلاب اسلامی صاحب مکتب است و اگر چه تا قوام یافتگی این مکتب مسیر طولانی در پیش است و هنوز در اوج نیستیم اما با جرأت می‌توان گفت آماده جهش هستیم.

ایلنا: رئیس حوزه هنری کشور گفت: ارزش توفیقات نظام مقدس در عرصه ادبیات و هنر مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی کمتر از موفقیت‌های هسته‌ای و فناوری نیست.

به گزارش ایلنا محسن مومنی شریف در بیست و چهارمین سمینار فصلی روسای حوزه هنری مراکز استانی در تبریز گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه ادبیات و هنر در ۸ سال گذشته بهترین موقعیت خود را داشته است و باید ضمن حفظ وضعیت موجود برای بهبود آن تلاش گردد.

مومنی گفت: در حال حاضر کشور از ادبیات وارداتی بی‌نیاز است و با چاپ ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون صفحه کتاب برای هر هموطن ایرانی ۱۵ صفحه کتاب در حوزه هنری چاپ شده است.

مومنی با اشاره به دیدار اخیر هنرمندان با مقام معظم رهبری گفت: این دیدار اتفاق بسیار بزرگی بود و برای حوزه هنری تأثیرات بسیاری در پی داشت.

وی گفت: تأییدات مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد حوزه هنری در طول عمر حوزه هنری بی‌سابقه بود و به حوزه محوریت بخشید.

رئیس حوزه هنری با تأکید بر اینکه از این فرصت باید بهره برد و دیدگاه مقام عظمای ولایت در خصوص حوزه هنری را در بین سایر مسئولین و آحاد جامعه گسترش داد، تصریح کرد: مطالبات مقام معظم رهبری در این دیدار که در ۵ فصل تبیین شد می‌­بایستی چراغ راه مدیران حوزه هنری باشد.

وی افزود: در عرصه ادبیات و هنر، انقلاب اسلامی صاحب مکتب است و اگر چه تا قوام یافتگی این مکتب مسیر طولانی در پیش است و هنوز در اوج نیستیم اما با جرأت می‌توان گفت: آماده جهش هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز