خبرگزاری کار ایران

سفیر جمهوری آذربایجان در تهران تاکید کرد:

خطوط ریلی ایران و آذربایجان توسعه یابد

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۳۹

در سال‌های اخیر نقش آذربایجان شرقی به ویژه تبریز در مناسبات و تجارت جهانی افزایش یافته و توسعه این خطوط می‌تواند باعث بهره‌مندی دو کشور از ظرفیت‌های اقتصادی یکدیگر شود.

ایلنا: سفیر جمهوری آذربایجان در تهران خواستار توسعه خطوط ریلی ایران و آذربایجان شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، جوانشیر آخونداف در دیدار عصر شنبه 15 تیرماه استاندار آذربایجان شرقی با سفرا و نمایندگان ۱۵ کشور شرکت‌کننده در چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی، توسعه خطوط ریلی تهران - باکو را مهم توصیف کرد و گفت: در سال‌های اخیر نقش آذربایجان شرقی به ویژه تبریز در مناسبات و تجارت جهانی افزایش یافته و توسعه این خطوط می‌توان موجب بهره‌مندی دو کشور از ظرفیت‌های اقتصادی یکدیگر شود.
وی افزود: حجم روابط اقتصادی ایران و آذربایجان در حال حاضر ۵۰۰ میلیون دلار است که تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر این میزان را افزایش دهیم.
آخونداف همچنین با بیان اینکه برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در تبریز حادثه بزرگی است، گفت: حضور ما در تبریز با میهمانان دیگر متفاوت است؛ چرا که ما آذربایجانی هستیم و به آذربایجان آمده‌ایم و خود را نزدیک‌تر از دیگران به تبریز می‌دانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز