خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح پزشک خانواده در اسکو و سهند آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۹۹

نشست تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان اسکو برگزار شد. / تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر به طور داوطلبانه در طرح پزشک خانواده پذیرش شده و پرونده سلامت برای آن‌ها تشکیل داده شده است.

ایلنا: فرماندار اسکو از اجرای طرح پزشک خانواده در دو شهر اسکو و سهند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا آثری که در نشست تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان اسکو سخن می‌گفت اظهار داشت: در جهت شناسایی و احصاء نوع بیماری‌های موجود طرح پزشک خانواده در این دو شهر آغاز شده و تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر به طور داوطلبانه پذیرش شده و پرونده سلامت برای آن‌ها تشکیل داده شده است.

وی افزود: طرح پزشک خانواده برای کل جمعیت یکصد هزاری نفری شهرستان در نظر گرفته شده و با اجرای این طرح برای هر سیصد نفر یک پزشک متخصص معرفی خواهد شد تا از این طریق کل جمعیت شهرستان از نظر بیماریهای احتمالی رصد و به موقع مورد درمان قرار گیرند.

وی همچنین با اشاره به توریستی بودن منطقه از افزایش ورود گردشگران به شهرستان اسکو خبر داد و گفت: لازم است در جهت افزایش ضریب امنیت غذایی مسافران بازدید از فروشگاه‌ها و اغذیه فروشی‌های مسیر توریستی کندوان مورد بازرسی قرار گرفته و محصولاتی با کیفیت و استاندارد لازم در اختیار مسافران قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز