خبرگزاری کار ایران

بیکاری و مشکلات اقتصاد با حمایت از تولید‌کنندگان رفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۱۵

اگر تولید و صنعت را به طور شایسته مورد حمایت قرار دهیم، تورم و بیکاری هر چند در درازمدت ولی بالاخره ریشه‌کن می‌شود و معیشت مردم نیز بهبود یافته، به دنبال آن آسیب‌های اجتماعی نیز به حداقل می‌رسد.

ایلنا: رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری و مشکلات اقتصادی موجود با حمایت تولید‌کنندگان ریشه‌کن می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا رضا رحمانی در جلسه بررسی مشکلات صنعتگران ارومیه، اظهار داشت: کشورمان در حال حاضر شرایط جنگ اقتصادی را تجربه می‌کند.

وی افزود: هدف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه زدن به صنعت و اقتصاد کشورمان است، ولی با حمایت از تولید و از طریق تلاش برای ابقای واحدهای صنعتی می‌توان پاسخ دندان‌شکنی را به مخالفان و معاندان داد.

رحمانی اضافه کرد: اگر تولید و صنعت را به طور شایسته مورد حمایت قرار دهیم، تورم و بیکاری هر چند در درازمدت ولی بالاخره ریشه‌کن می‌شود و معیشت مردم نیز بهبود یافته، به دنبال آن آسیب‌های اجتماعی نیز به حداقل می‌رسد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سال جاری مردم را برای تحقق حماسه فراخوانده‌اند که با برپایی انتخابات ۲۴ خرداد حماسه سیاسی تحقق یافت و اکنون زمان تلاش در عرصه اقتصاد فرا رسیده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز