خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداران نمونه بخش کشاورزی هریس تجلیل شدند

کد خبر : ۸۳۰۱۶

بخش کشاورزی به طور مستقیم از طریق تولید بیشتر و صادرات و به صورت غیرمستقیم از طریق افزایش تقاضا برای خدمات و کالاهای صنعتی در جوامع روستایی به رشد اقتصادی کمک و در نتیجه موجب خلق فرصت‌های شغلی جدید می‌شود.

ایلنا: مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس گفت: كشاورزی كه تامین کننده مواد غذایی جامعه است، به جهت اهمیتی كه دارد یكی از پسندیده‌ترین كارها بوده و آبادكردن زمین كه خواسته خداوند متعال است در اسلام مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از آذربایجان شرقی، محمداسدی، در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی این شهرستان گفت: بخش کشاورزی به طور مستقیم از طریق تولید بیشتر و صادرات و به صورت غیرمستقیم از طریق افزایش تقاضا برای خدمات و کالاهای صنعتی در جوامع روستایی به رشد اقتصادی کمک و در نتیجه موجب خلق فرصت‌های شغلی جدید می‌شود.

وی با اظهار اینکه یکپارچه سازی اراضی می تواند به بهبود امنیت غذایی، کاهش هزینه‌های تولید و افزایش میزان اشتغال و در آمد تولیدکنندگان کمک شایانی کند، ادامه داد: بهره برداران باید مزیت‌ها و بهره‌وری محصولات کشاورزی را از طریق اعمال تغییرات لازم در الگوی کشت، بهبود فناوری‌های تولید، ارتقای بازاریابی و دیگر راهکارهای تکمیلی افزایش تا از منافع واقعی ناشی از حمایت ملی از این بخش مهم از اقتصادی بهره‌مند شوند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس با اشاره به اینکه توسعه بخش کشاورزی در ارتقای کمی وکیفی اقتصاد مبتنی بر کشاورزی این شهرستان بسیار مهم است، افزود: توسعه آبیاری تحت فشار در این شهرستان در ایجاد مدیریت بهینه بر منابع تولید بسیار موثر است.

در پایان این مراسم، از 9 نفر تولید کننده برتر بخش کشاورزی این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و جوایز قدردانی بعمل آمد.

شرکت کشت وصنعت سهندسرای به مدیریت اسماعیل حسن زاده سرای، بعنوان شرکت خدمات مکانیزه نمونه استانی انتخاب و معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز