خبرگزاری کار ایران

مشارکت مردمی مهمترین سرمایه اجتماعی پلیس است

اقتدار پلیس برپایه سرمایه های اجتماعی رقم می خورد و پلیس با استفاده از ظرفیت های قوی نهفته در بسترهای اجتماعی می تواند امنیت پایدار را به جامعه هدیه کند.

ایلنا - تبریز: رئیس پلیس آذربایجان شرقی گفت: مشارکت مردمی مهمترین پشتوانه و سرمایه اجتماعی پلیس در برقراری نظم و امنیت است.

به گزارش ایلنا از تبریز سردار " خرم نیا " در جمع حاضران در مراسم صبحگاه مشترک هفته ناجا همچنین با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا به کارکنان انتظامی استان افزود: افزایش مشارکت مردمی در تامین نظم و امنیت نقش بسزایی در گسترش امنیت دارد و مردم با ایجاد ارتباط با ما، خادمان خود در نیروی انتظامی را در برقرار نظم و امنیت یاری می کنند.

وی گفت: اقتدار پلیس برپایه سرمایه های اجتماعی رقم می خورد و پلیس با استفاده از ظرفیت های قوی نهفته در بسترهای اجتماعی می تواند امنیت پایدار را به جامعه هدیه کند.

سردار خرم نیا ادامه داد: نماد مشارکت مردم با پلیس احترام به قوانین و مقررات است و هر شهروند با احترام به قوانین و مقررات نقش خود در گسترش امنیت را ایفا می کند.

وی تصریح کرد: حاصل ارتباط مردم با سامانه 110 و گزارش دهی و ارائه اطلاعات در خصوص مجرمین، فضای اجتماعی را برای مجرمین ناامن خواهد ساخت و زمینه های ارتکاب جرایم را از بین خواهد برد.

رئیس پلیس آذربایجان شرقی تصریح کرد: مردم بهترین ناظر برعملکرد ماموران انتظامی هستند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز