خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

شورای اسلامی شهر تبریز در بررسی و تصویب برنامه تبریز 95 تسریع کند

asdasd

توسعه و پیشرفت در كشور و به تبع آن شهرها بدون برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری های راهبردی امكان‌پذیر نیست و هر مدیریتی برای رسیدن به اهداف توسعه ناگزیر از داشتن برنامه می‌باشد.

ایلنا - تبریز: شهردار تبریز خواستار تسریع شورای اسلامی شهر برای بررسی، تصویب و ابلاغ برنامه 5 ساله سوم شهرداری موسوم به تبریز 95 شد.

به گزارش ایلنا از تبریز، علیرضا نوین برنامه تبریز 95 را زیربنای توسعه و عمران شهری تبریز در 5 سال آینده اعلام كرد و گفت: به دنبال اجرای موفق برنامه 5 ساله تبریز موسوم به تبریز 90، شهرداری تبریز به منظور تداوم مدیریت برنامه‌محور شهر، اقدام به تدوین و تقدیم برنامه 5 ساله سوم خود به شورای اسلامی شهر جهت بررسی و اعلام نظر از سوی این نهاد مدنی كرد با این حال علی‌رغم گذشت ماه‌ها از تقدیم این برنامه به شورای شهر، اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

شهردار تبریزافزودد: توسعه و پیشرفت در كشور و به تبع آن شهرها بدون برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری های راهبردی امكان‌پذیر نیست و هر مدیریتی برای رسیدن به اهداف توسعه ناگزیر از داشتن برنامه می‌باشد.

شهردار تبریز با اشاره به ویژگی‌های برنامه تبریز 95 افزود: اصلاح روش‌ها، بررسی خلاءهای توسعه ای تبریز، شناسایی مشكلات و نیازهای شهری و شهروندان و تلاش برای پاسخگویی به آن‌ها از طریق همین برنامه و در كنار آن آینده‌نگری در مدیریت بدون چالش شهر در دهه‌های آتی از جمله رویكردهای مدیریت شهری تبریز در تدوین این برنامه به شمار می‌رود.

شهردار تبریز از شورای اسلامی شهر خواست تا ضمن تسریع در روند بررسی، تصویب و ابلاغ برنامه 5 ساله سوم شهرداری، زمینه را برای تداوم روند توسعه شهر، مبتنی بر یك برنامه جامع و مدون فراهم آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز