خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

مدیریت شهری تبریز نماد عینی " تعامل برای توسعه " است

خوشبختانه در سایه برقراری و نهادینه شدن اصل تعامل در روابط میان شورا و شهرداری، اصل تعامل با مدیریت شهری در تسریع روند توسعه شهری میان دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز نهادینه شده و این تعامل نتایج مثبت خود را در توسعه شهری به جای گذاشته است.

ایلنا - تبریز: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از مدیریت شهری تبریز به عنوان نماد تعامل برای توسعه و پیشرفت این شهر یاد كرد.

به گزارش ایلنا از تبریز، رسول درسخوان در نشست علنی صبح یكشنبه در شورای اسلامی شهر با اعلام این مطلب ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری برای توسعه بیش از پیش شهر افزود: خوشبختانه در سایه برقراری و نهادینه شدن اصل تعامل در روابط میان شورا و شهرداری، اصل تعامل با مدیریت شهری در تسریع روند توسعه شهری میان دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز نهادینه شده و این تعامل نتایج مثبت خود را در توسعه شهری به جای گذاشته است.

وی در عین حال با اشاره به اقدامات سال‌های اخیر شهرداری در حوزه عمران و آبادانی گفت: طی سال‌های اخیر طرح‌ها و پروژه‌های متنوع و متعددی در جای جای شهر تبریز به مرحله اجرا درآمده و تبریز شكل توسعه‌یافته‌ای به خود گرفته است كه این سطح از خدمات و اقدامات جای تقدیر دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در خاتمه از اقدام ارزشمند شهرداری در اعطای كارت منزلت به سالمندان تبریزی و خدمات رفاهی، تفریحی مشمول این كارت‌ها قدردانی كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز