خبرگزاری کار ایران

مدیرصداو سیمای آذربایجان شرقی:

افزایش برنامه‌های برون مرزی صداسیمای آذربایجان شرقی

asdasd

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از افزایش ۳ ساعته برنامه‌های رادیو برون مرزی این مرکز به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

ایلنا- تبریز: مدیر کل صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی از افزایش ۳ ساعته برنامه‌های رادیو برون مرزی این مرکز به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش ایلنا از تبریز علی نواداد در گفتگو با خبرنگاران افزود: این اقدام با هدف پخش اذان صبح به وقت جمهوری آذربایجان (باکو) و ترویج فرهنگ اسلامی در حوزه مخاطب رادیو صورت گرفته است.

وی افزود: برنامه‌های واحد برون مرزی از ساعت ۴ الی ۷ صبح پخش می‌شد که با این افزایش، پخش برنامه‌ها تا ساعت ۹ صبح ادامه می‌یابد و از ساعت ۱۹ تا ۳۰/۲۰ برنامه‌های عصرگاهی پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: امید است با تنوع بخشی و افزایش کیفیت و کمیت برنامه‌ها، گام­های مهمی در جهت توسعه و پیشرفت استان برداشته شود.

تلاوت قرآن، اذان، نماز صبح، برنامه‌های اخلاقی، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، زندگی علمای بزرگ، تفسیر قرآن، هدایت یافتگان (اسلام آورندگان)، تاریخ اسلام، نمایش‌های اسلامی زندگی ائمه اطهار (ع) و پیامبران، ادعیه، مهدویت و اخبار از مهم‌ترین برنامه‌های رادیو برون مرزی مرکز آذربایجان شرقی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز