خبرگزاری کار ایران

مدیر جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی:

۱۴۰۰نیروی هلال احمر به زلزله زدگان خدمت كردند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: براساس برنامه ریزی های جمعیت هلال احمر، هر استان برای استان های همجوار خود به عنوان استان معین محسوب می‌شودو درمواقع حادثه بلافاصله با بسیج امکانات وارد عمل می‌شوند.

ایلنا- تبریز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: بر اساس برنامه ریزی های جمعیت هلال احمر، هر استان برای استان های همجوار خود به عنوان استان معین محسوب می‌شود و در مواقع حادثه بلافاصله با بسیج امکانات وارد عمل می‌شوند.

به گزارش ایلنا عزیز نوری که در جلسه بررسی روند امدادرسانی و فعالیت های مرتبط در مناطق زلزله زده سخن می‌گفت افزود: این تقسیم بندی در داخل استان‌ها میان شهرستان‌ها نیز پیاده شده است به طوری که محدوده جغرافیایی استان آذربایجان شرقی به ۴ بخش تقسیم بندی شده که هر قسمت تقریبا دارای ۶ شهرستان و هر شهرستان برای شهرستان همجوار خود به عنوان شهرستان معین وارد عمل می‌شود.

رئیس کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در حادثه زلزله اخیر، استان های معین- زنجان، اردبیل و آذربایجان غربی و استان آذربایجان شرقی با تمام توان خود در مناطق زلزله زده مستقر شدند به طوری که در روزهای اول زلزله بیش از ۱۴۰۰نیروی انسانی هلال احمر در مناطق آسیب دیده مشغول ارائه خدمات امدادی به زلزله زدگان بودند.

وی با یاد آوری وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر در مواجه با حوادث گفت: از دقایق اولیه زلزله نیروهای امدادی با تمام توان، عملیات های جستجو و نجات را با بهره گیری از تجهیزات و امکانات و دستگاه های زنده یاب و سگ های جستجوگر و با کمک اهالی و مردم به اتمام رسانده و بلافاصله عملیات اسکان اضطراری و تامین تغذیه را شروع کرده‌اند.

نوری با اشاره به انتقال امکانات و تجهیزات ذی قیمت به مناطق زلزله زده خواستار اعمال مدیریت صحیح و استفاده مطلوب از آن‌ها شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز