خبرگزاری کار ایران

اولین كتاب زندگینامه شهدای معلم مراغه منتشر شد

کد خبر : ۷۸۱۶۲

این کتاب با عنوان ستارگان هدایت توسط اسماعیل نجد اسكندریان منتشر شده است.

ایلنا- مراغه:اسماعیل نجد اسكندریان توانسته است اولین كتاب در مورد زندگینامه شهدای معلم مراغه را با عنوان كتاب ستارگان هدایت در سال 91 تدوین و تالیف نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل نجد اسكندریان هدف از تدوین و تالیف این كتاب را زنده نگهداشتن نام و یاد شهیدان و احیای ارزش الهی حماسه سا زان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ثبت و ضبط یاد و خاطره شهدای گرانقدر معلم از اهمیت دو چندانی برخوردار است چراكه نقش معلمان در دفاع مقدس و هدایت دانش آموزان به سوی جبهه ها چیزی نیست كه به این سادگی آن را به دست فراموشی بسپاریم.

وی افزود: تدوین و تالیف خاطرات و زندگینامه این عزیزان بعد از گذشت سال ها بسیار سخت بود اما انگیزه ای كه اینجانب در تحقیق به دست آوردم راه را برایم هموار ساخت و با لطف خدا و حمایت معنوی شهیدان طی دوازده ماه اندك، اندك برگ های زرین از آثار به دست آمد.

اسماعیل نجد اسكندریان فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی در مقطع كارشناسی ارشد،پژوهشگر ادبیات دفاع مقدس كه توفیق حضور در عرصه دفاع مقدس را داشته است و تاكنون در زمینه پزوهش و تحقیق در خصوص زندگینامه و آثار و وصیت نامه شهدا چندین كار پژوهشی انجام داده كه از جمله می توان به تدوین و تالیف كتاب حكایت گردان امیر المومنین كه با همكاری مركز حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به چاپ رسیده است اشاره كرد.

وی هم اكنون به عنوان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مراغه مشغول انجام وظیفه است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز