خبرگزاری کار ایران

بزرگ‌ترین فروشگاه رفاه ش‌مالغرب كشور در تبریز افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۴۲

فروشگاه رفاه تبریز دارای امكانات و زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی شامل شهربازی برای كودكان، 300 دستگاه پاركینگ اختصاصی و زیرساخت‌های دیگر طراحی و احداث شده است.

ایلنا: بزرگ‌ترین و مجهزترین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شمال غرب كشور به زودی در تبریز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، شهردار تبریز با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در محل مجتمع تجاری و خدماتی الماس تبریز كه چندی پیش با مشاركت شهرداری تبریز و در جوار پل اتحاد ملی احداث شد، در اختیار شهروندان تبریزی فرار خواهد گرفت.

علیرضا نوین افزود: مجموعه تجاری و خدماتی الماس تبریز به عنوان یكی از طرح‌ها و پروژه‌های مشاركتی و سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز پس از احداث و تكمیل، به منظور راه‌اندازی مجموعه بزرگ فروشگاهی رفاه تحویل مدیریت این مجموعه در استان شده بود كه این امر پس از تجهیز و آماده‌سازی فنی و نیز طراحی سالن‌ها و غرفه‌های مورد نظر آماده افتتاح شده است.

شهردار تبریز خاطرنشان كرد: این فروشگاه دارای امكانات و زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی شامل شهربازی برای كودكان، 300 دستگاه پاركینگ اختصاصی و زیرساخت‌های دیگر طراحی و احداث شده و همزمان با اول خردادماه امسال مورد بهره‌برداری رسمی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح كرد: علاوه بر این، در این فروشگاه بیش از 20 هزار قلم از گروه‌های مختلف كالایی جهت فروش و عرضه به شهروندان ارایه خواهد شد.

این مجموعه با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال با مشاركت شهرداری تبریز احداث و تحویل مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در آذربایجان شرقی شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز