خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز:

شکایت باشگاه ماشین‌سازی علیه موسسه کوثر به دادگاه ارایه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۲۳

اصالت تیم ماشین سازی تبریز با سقوط به دسته دو از بین نمی رود/ رییس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی رایزنی هایی در خصوص رفع مشکل مالی این تیم انجام داده و به احتمال بسیار زیاد، تا پیش از عید حامی مالی این تیم با هفت میلیارد ریال آورده اولیه مشخص خواهد شد.

ایلنا- تبریز: مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز از ارایه شکایت علیه موسسه کوثر در خصوص مطالبات این باشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا سینا اصل محمدپور گفت: مشکلات مالی و برخی ناملایماتی ها موجب شد تا تیم ماشین سازی نتواند در حد و اندازه های خود ظاهر شود اما سقوط این تیم به لیگ دو، پایان تاریخ فعالیت آن نبوده و برای این تیم در فصل آتی برنامه هایی داریم.
وی اضافه کرد: رییس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی رایزنی هایی در خصوص رفع مشکل مالی این تیم انجام داده و به احتمال بسیار زیاد، تا پیش از عید حامی مالی این تیم با هفت میلیارد ریال آورده اولیه مشخص خواهد شد.
اصل محمدپور گفت: این حامی مالی قرار شده در ادامه حمایت از این تیم، هشت میلیارد ریال دیگر به بدنه آن تزریق کند که امیدواریم با محقق شدن این کار، مشکل مالی تیم رفع و تیم ریشه دار ماشین سازی از بلاتکلیفی خارج شود.
وی افزود: البته در این میان موسسه کوثر نیز حاضر شده بخشی از هزینه های انجام شده تیم در فصل جاری را تامین کند اما زیر بار نرفتیم و دادخواستی با موضوع مطالبه وجوه هزینه های تیم به میزان 11 میلیارد و 500 میلیون ریال علیه این موسسه تنظیم کرده ایم که هفته آینده به دادگاه تحویل خواهیم داد.
اصل محمدپور با بیان اینکه تیم فوتبال این باشگاه تیم ریشه داری است و اصالت آن با سقوط به دسته دو از بین نمی رود گفت: ماشین سازی به فعالیت ورزشی خود ادامه خواهد داد و روزی خواهد رسید تا این تیم دوباره به روزهای اوج خود برسد.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که در گروه الف رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران قرار داشت در سه هفته مانده به پایان این رقابت ها، با 13 امتیاز و قرار گرفتن در رده چهاردهم و انتهایی گروه، به لیگ دسته دو سقوط کرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز