خبرگزاری کار ایران

شهرداری منطقه 9 تبریز آماده همکاری با دانشکده دامپزشکی تبریز است

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۲۴

دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز به عنوان یکی از مراکز آموزشی منطقه نقش مهمی را در تربیت دانشجویان این رشته تخصصی دارد و برای توسعه فعالیت نیازمند همکاری سایر نهادها است.

ایلنا- تبریر:شهردار منطقه 9 تبریز در بازدیدی از دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز برتوسعه همکاری با این دانشکده اعلام آمادگی کرد. 

بدرآذر که به همراه معاونین شهرداری منطقه 9 تبریز از ساختمان جدید دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز در جاده باسمنج بازدید می کرد گفت: شهرداری منطقه 9 تبریز خدمت رسانی به شهروندان را وظیفه خود می داند و در این راستا با نوآوری برای هر گونه همکاری بیشتر اعلام آمادگی می کند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز در توسعه آموزش منطقه موثر است گفت: شهرداری منطقه 9 تبریز در نخستین گام محوطه سازی، احداث پارکینگ توسعه فضای سبز، انبوه کاری، جمع آوری زباله و نخاله، آسفالت ریزی فضای دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز را در دستور کار خود قرار می دهد.

بدر آذر نصب چراغ چشمک زن، اصلاح جاده دسترسی، رفع نقاط کور این جاده را از دیگر اولویت های شهرداری منطقه 9 تبریز در این زمینه برشمرد و گفت: برای پیگیری پیشنهادات دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز نیز با تعیین نماینده و تشکیل کمیته های مشترک این همکاری ها را تداوم خواهیم بخشید.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از وضعیت این دانشکده گفت: دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز در سال 1367 تاسیس و هم اکنون با 550 دانشجو و 55 عضو هیات علمی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکترای حرفه ای فعالیت دارد.

رضا اسدپور با بیان بخشی از مشکلات این دانشکده خواستار مساعدت شهرداری منطقه 9 تبریز در این زمینه شد و گفت: دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز به عنوان یکی از مراکز آموزشی منطقه نقش مهمی را در تربیت دانشجویان این رشته تخصصی دارد و برای توسعه فعالیت نیازمند همکاری سایر نهادها است.

وی با اشاره به توانمندی های دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز خاطر نشان کرد: این دانشکده با پتانسیل های خود قادر است در زمنیه های مختلف از جمله مبارزه با حیوانات موذی و سگ های ولگرد، امورات فنی کشتارگاه های دام و طیور، پرورش دام و طیور، کنترل بهداشت موادغذایی با ارائه طرح های کارشناسی همکاری های خوبی با شهرداری داشته باشد و اعضای هیئت علمی این دانشکده آماده ارائه طرح در این زمینه است.

بر پایه همین گزارش در این بازدید همچنین چند تن از مدیران گروه های آموزشی و اعضای هیئت علمی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

شهردار منطقه 9 تبریز همچنین پس از بازدید از بخش های مختلف دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز از نمایشگاه عیدانه دانشجویان این دانشکده که به منظور کمک به امورخیریه تشکیل شده بود نیز بازدید کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز