خبرگزاری کار ایران

اکبر محمودی تاکید کرد:

استفاده بهینه از استعدادهای تیراندازی آذربایجان‌شرقی

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۲۰

تیراندازی با کمان آذربایجانشرقی قهرمانان بزرگی همچون میلاد وزیری و حامد فوری و در بخش بانوان چندین قهرمان را به تیراندازی کشور معرفی کرده است و باید از این قهرمانان حمایت و استعدادهای جدیدی را شناسایی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خواستار استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و استعدادهای تیراندازی آذربایجان‌شرقی شد.

به گزارش ایلنا، اکبر محمودی در دیدار با محمد علی شجاعی رییس فدراسیون تیراندازی باکمان کشور اظهار داشت: تیراندازی با کمان آذربایجان‌شرقی قهرمانان بزرگی همچون میلاد وزیری و حامد فوری و در بخش بانوان چندین قهرمان را به تیراندازی کشور معرفی کرده است و باید از این قهرمانان حمایت و استعدادهای جدیدی را شناسایی کرد. میلاد وزیری کماندار تبریزی در المپیک ۲۰۱۲ لندن شرکت داشت و حضور در المپیک برای ورزشکار و هر کشوری موجب افتخار است.

محمودی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مدون و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در سطح استان و شهر تبریز تعداد پایگاه‌های تیراندازی با کمان را با همکاری ارگان‌ها و دستگاه‌های علاقه‌مند را افزایش داده‌ایم.

محمودی در خصوص این پایگاه‌ها افزود: با هماهنگی شهرداری تبریز پایگاه تیراندازی با کمان ویژه بانوان در پارک بانوان آنا تبریز فعالیت خود را آغاز کرده و زمین تیراندازی با کمان در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید خیابانی نیز آماده واگذاری به هیئت و ورزشکاران است و در گام دوم شهرستان‌ها نیزبه تجهیزات لازم تجهیز خواهند شد.

در این نشست رییس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور تبریز و آذربایجان‌شرقی را یکی از تاثیرگذار‌ترین استان‌ها در بخش تیراندازی با کمان در کشور دانست.

محمد علی شجاعی گفت: استفاده از پتانسیل منطقه ازاد تجاری ارس، تعامل بیشتر هیئت با فدراسیون، توسعه رشته تیراندازی در شهرستان‌ها و استعدادیابی از خواسته‌های فدراسیون از هیئت تیراندازی با کمان آذربایجانشرقی است.

وی همچنین خواستار استفاده از تجهیزات و امکانات این استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز