خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی:

ارائه‌ تولیدات الگویی مهمترین هدف در حوزه فرهنگ است

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۷۰

حوزه فرهنگ مهمترین،‌تاثیرگذارترین و بنیادی‌ترین حوزه در جامعه است و برهمین اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای تولید محتوا و الگو در این بخش اهتمام ویژه‌ای دارد.

ایلنا-تبریز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ارائه‌ تولیدات الگویی و شناسایی و اولویت‌بندی آنها مهمترین هدف در حوزه‌ فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی داننده در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، افزود: حوزه فرهنگ مهمترین،‌تاثیرگذارترین و بنیادی‌ترین حوزه در جامعه است و برهمین اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای تولید محتوا و الگو در این بخش اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی گفت: تولید بیش از 60 متن نمایشی ارزشی از کتابهای حوزه دفاع مقدس، تولید 17 فیلم مستند در حوزه مفاخر، تولید یکصد تابلو از مفاخر آذربایجان و بزرگداشت شخصیت‌های برجسته فقهی،‌علمی و ادبی از جمله کارهای انجام گرفته در جهت ارائه‌ تولیدات الگویی است.

داننده رشد و تعالی فرهنگ اسلامی و انسانی و بسط پیام و فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان و آراستگی جوانان و آینده‌سازان جامعه به فضائل اخلاقی را در گرو نهادینه کرن فرهنگ صحیح و درک مقتضیات و تحولات زمان و برنامه‌ریزی براساس آن عنوان کرد.

وی با اشاره به تولید کتاب جامع 29 بهمن در تبریز،‌ خواستار تداوم حرکتهایی از این نوع توسط محققان و پژوهشگران استان شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز