خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

مهندسان در تحقق اهداف توسعه زیربنایی نقش محوری دارند

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۹۴

مهندسان بازوان قوی علمی بوده و می توانند در تمامی زمینه‌ها به ویژه در ساختمان‌سازی وشهرسازی نقش محوری در تحول و پیشرفت کشور ایفا کنند.

شهردار تبریز گفت: مهندسان به عنوان محور توسعه و عمران شهری نقش محوری در تحقق اهداف توسعه زیربنایی كشور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا نوین که به مناسبت 5 اسفند روز مهندسی سخن می گفت، افزود: اگر در دوران طاغوت تمامی پروژه‌های عمرانی كشور اعم از پل‌ها، سد‌ها، راه‌ها و تأسیسات زیربنایی به دست مهندسان و مشاوران آمریكایی و اروپایی اجرا می‌شد، امروز به بركت انقلاب اسلامی و خودباوری جوانان این مرز و بوم، ایران اسلامی به یكی از كشورهای مهم و مطرح دنیا در صادرات خدمات فنی مهندسی تبدیل شده و در كنار آن تمامی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی به دست مهندسان جوان و نخبه ایرانی اجرا می‌شوند.

وی با تأكید بر نقش موثر مهندسان و نیروهای فنی جوان در شكل‌گیری تحولات بزرگ عمرانی خدماتی در سطح شهر تبریز خاطرنشان كرد: تلاش برای مقاوم‌سازی، استانداردسازی، سرعت و دقت در اجرای طرح‌ها، استفاده از فن‌آوری‌های روز، رعایت دقیق ضوابط و مقررات و تكیه بر وجدان كاری از جمله الزامات فعالیت مهندسان جوان و نیروهای فنی شاغل در شهرداری است كه باید مورد توجه قرار گیرد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: مهندسان نقش‌ اساسی ومهمی در رفع مشکلات ساخت و سازهای شهری برعهده داردند و باید از تجربیات و ایده‌های جدید در این زمینه بخوبی بهره گرفته شود.

نوین تاکید کرد: مهندسان بازوان قوی علمی بوده و می توانند در تمامی زمینه‌ها به ویژه در ساختمان‌سازی وشهرسازی نقش محوری در تحول و پیشرفت کشور ایفا کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز