خبرگزاری کار ایران

اولین دوره مسابقات رباتهای مسیریاب در تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۲۰

رباتها در بخش کشاورزی،صنعت،پزشکی ومعدن نقش مهمی را برای تسهیل زندگی انسانها برعهده دارند ودرآینده نزدیک رباتیک به صورت یک رشته دانشگاهی درمی آید.

ایلنا- تبریز: همزمان با روز مهندسی اولین دوره مسابقات تخصصی رباتهای مسیریاب در دانشگاه آزاداسلامی تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در این مسابقات در سخنانی گفت: دانشگاه آزاداسلامی تبریز در رشته های علوم انسانی، پزشکی ودامپزشکی فعالیت های علمی و پژوهشی چشمگیری داشته است و انتظار می رود رشته های فنی ومهندسی نیز در این راستا پیش از پیش تلاش نمایند.

علی رضایی افزود: رباتهادربخش کشاورزی، صنعت، پزشکی و معدن نقش مهمی را برای تسهیل زندگی انسانها برعهده دارند ودرآینده نزدیک رباتیک به صورت یک رشته دانشگاهی درمی آید.

رییس دانشگاه آزاداسلامی تبریز در ادامه ضمن قدردانی از بسیج دانشجویی این دانشگاه به عنوان آغازگر این حرکت علمی، خواستار تخصصی شدن این مسابقات و برگزاری آن در سطح بین المللی شد.

آیین افتتاح اولین دوره مسابقات تخصصی رباتهای مسیریاب به همت واحدعلمی پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی تبریز پنجم اسفندماه در سالن شهیدبیوک منیرسرابی تربیت بدنی این دانشگاه برگزارشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز