خبرگزاری کار ایران

2 عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در مراغه دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۰۶

این دو نفر در راستای طرح مبارزه با فروشندگان مواد محترقه و آتش زا و در پی گزارشات واصله مردمی دستگیر شدند.

ایلنا- مراغه:فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در آذربایجان شرقی گفت: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی مراغه دو نفر از تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه و بمب دست ساز دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا عیسی هاتفی گفت: در راستای طرح مبارزه با فروشندگان مواد محترقه و آتش زا و در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم در یکی از روستاهای اطراف در منزل خود اقدام به تهیه و ساخت و توزیع مواد منفجره دست ساز می‌نماید موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مراغه قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، ماموران این یگان پس از تحقیقات لازم و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی به محل عزیمت و در بازرسی از منزل وی تعداد قابل توجهی مواد منفجره دست ساز و لوازم تهیه آن کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول افزود: همچنین در اقدامی دیگر ماموران این پلیس در حین کنترل وگشت زنی از سطح شهر از یک نفر دست فروش به هویت معلوم مقدار ۷۸۰ عدد مواد محترقه آتش زا از انواع مختلف کشف کردند.

هاتفی گفت: پلیس با بهره‌مندی از تجربیات سال‌های گذشته با برنامه ریزی‌های پیشگیرانه با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش زا با قاطعیت کامل برخورد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های قبل با همکاری خوب مردم و والدین گرامی که نقش بسزایی در پیشگیری از تلفات و خطرات استفاده از این مواد دارند شاهد کاهش تلفات و حوادث ناگوار باشیم.

هاتفی از مردم خواست به منظور جلوگیری از خطرات و آسیب‌های ناشی از بکارگیری مواد محترقه وآتش زا در صورت مشاهده عوامل تولید یا توزیع مراتب را هرچه سریع‌تر از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز