خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی خبر داد:

مشکل اصلی تنیس آذربایجان شرقی سنتی بودن مربیان

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۹۱

مرکز و پایلوت تنیس شمال غرب کشور می‌تواند در تبریز راه اندازی شود.

ایلنا - تبریز:مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: مشکل اصلی تنیس استان، سنتی بودن مربیان این رشته ورزشی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکبر محمودی در مجمع عمومی و سالانه هیئت تنیس اظهار داشت: حضور مربیان با دانش روز در کنار تنیسور‌ها، زمینه رشد و پیشرفت این رشته را فراهم می‌کند از این رو فدراسیون باید همکاری‌های لازم در این زمینه را با هیات انجام دهد.
وی افزود: البته برای توسعه این رشته در استان باید فرهنگ سازی گسترده‌ای صورت گیرد و تفکر اختصاص این رشته به پولدار‌ها حذف شود.
محمودی، سهم ایران در صنعت ورزش را بسیار کم ارزیابی کرد و گفت: امروزه درآمدهای زیادی از این راه عاید کشور‌ها می‌شود و ما نیز باید با فراهم کردن شرایط و تولید لوازم و دستگاه‌های ورزشی، در ردیف این کشور‌ها قرار گیریم.
وی اضافه کرد: تبریز در سال جاری میزبان رقابت‌های بین المللی جوانان بود و به خوبی از عهده این میزبانی برآمد و نشان داد که توانایی برگزاری رقابت‌های مهم بین المللی را دارد.
وی در این مجمع پیشنهاد داد تا مرکز و پایلوت تنیس شمال غرب کشور در تبریز راه اندازی شود.
مجمع عمومی و سالانه هیئت تنیس آذربایجان شرقی با حضور رییس فدراسیون، رییس هیات، مدیر کل ورزش و جوانان و ۱۹ نفر از اعضای مجمع تشکیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز