خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون تنیس کشور:

تجهیزات مینی تنیس خریداری شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۹۰

سه دوره مسابقات بین المللی تنیس زیر ۱۴سال با هدف استعدادیابی در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود. / قصد داریم در سال آینده مسابقات زیر ۱۰ سال را نیز در کشور راه اندازی کنیم./از این رو یک هزار دست تجهیزات مینی تنیس خریداری شده و در اختیار انجمن تنیس آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت/

ایلنا- تبریز: رییس فدراسیون تنیس کشور گفت: قصد داریم در سال آینده مسابقات زیر ۱۰ سال را نیز در کشور راه اندازی کنیم از این رو یک هزار دست تجهیزات مینی تنیس خریداری شده و در اختیار انجمن تنیس آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا مجید شایسته  در مجمع سالیانه هیئت تنیس آذربایجانشرقی در تبریز همچنین از برگزاری سه دوره مسابقات بین المللی زیر ۱۴ سال در سال آینده خبر دادو افزود: این مسابقات با هدف استعدادیابی در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.
وی گفت: کسب عناوین آسیایی در رقابت‌های امسال، نتیجه توجه فدراسیون به رده‌های سنی پایه بود و فدراسیون با هدف راهیابی تنیسورهای رده‌های سنی پایه به تیم‌های بزرگسالان، به برنامه‌های خود در این زمینه ادامه خواهد داد.
شایسته خاطرنشان کرد: بازآموزی مربیان تنیس و برگزاری کلاس‌های توجیه داوری از دیگر برنامه‌های فدراسیون در سال آتی خواهد بود.
رییس فدراسیون تنیس با اشاره به ظرفیت‌های آذربایجان شرقی در این رشته، ادامه داد: امکانات و ظرفیت‌های خوبی در این استان وجود دارد و تبریز می‌تواند میزبان رقابت‌های بین المللی باشد.
شایسته گفت: فدراسیون آماده است تا با برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در این استان، به رشد تنیس در آن کمک کند و شهرداری تبریز در این زمینه می‌تواند با احداث زمین‌های مینی تنیس در شهر‌ها، در رشد این رشته در کنار هیات و فدراسیون باشد.
وی در خصوص رقابت‌های لیگ بر‌تر تنیس اظهار کرد: از سال آینده، این رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی که امسال و سال‌های گذشته حضوری مستمر داشته‌اند برگزار خواهد شد.
شایسته اضافه کرد: جای خالی تنیس آذربایجان شرقی و تبریز در لیگ بر‌تر احساس می‌شود که امید می‌رود با همت هیئت تنیس و کمک مسوولان استانی، شاهد حضور نمایندگانی از این استان در لیگ بر‌تر تنیس باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز