خبرگزاری کار ایران

رییس هیئت تنیس آذربایجانشرقی خبر داد:

رده‌های سنی پایه در اولویت هیئت تنیس آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۸۹

مجمع عمومی هیئت تنیس آذربایجان شرقی با حضور رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش وجوانان استان، رییس هیات و ۱۹ نفر از اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تشکیل شد.

ایلنا- تبریز: رییس هیات تنیس آذربایجان شرقی گفت: توجه به رده‌های سنی پایه، هدف اصلی این هیئت است.
به گزارش خبرنگار ایلنا شهرام دبیری در مجمع عمومی و سالانه این هیئت افزود: برای رشد تنیس استان باید از تیم‌های پایه شروع کرد و اقدام‌های خوبی در این زمینه سال‌های گذشته و امسال صورت گرفت.
وی اضافه کرد: توجه به ورزش شهرستان‌ها، دیگر هدف این هیات در سال آتی خواهد بود و به همین منظور ۱۰ شهرستان استان که دارای زمین تنیس باشند از سوی هیات تجهیز خواهند شد.
دبیری اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقای مربیگری و همچنین کلاس‌های داوری نیز در برنامه‌های هیات قرار دارد.
وی افزود: البته در سال‌های گذشته، تنیس بانوان در مقایسه با آقایان توسعه بیشتری داشته و عناوین قهرمانی زیادی در کشور به خود اختصاص دادند و هیئت قصد دارد به برنامه‌های خود در خصوص بانوان ادامه دهد.
مجمع عمومی هیت تنیس آذربایجان شرقی با حضور رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رییس هیات و ۱۹ نفر از اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تشکیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز