خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

توفیق مردم آذربایجان دیدار هر ساله با رهبر انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۸۷

مقام معظم رهبری بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن، مهم‌ترین بیانات خود را که راهبرد آینده کشور است، در دیدار با مردم آذربایجان مطرح می‌کنند./ پافشاری بر آرمان‌های انقلاب، راهبرد همیشگی جمهوری اسلامی است.

ایلنا- تبریز: استاندار آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: این از توفیقات مردم آذربایجان است که هر سال به دیدار رهبر انقلاب مشرف می‌شوند.
به گزارش خبرنگار ایلنا احمد علیرضابیگی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری در سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز را حادثه‌ای ماندگار توصیف کرد و گفت: ایشان بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن، مهم‌ترین بیانات خود را که راهبرد آینده کشور است، در دیدار با مردم آذربایجان مطرح می‌کنند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان، افزود: بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار ناظر به آینده جمهوری اسلامی بود و ما خود را ملزم به تحقق فرمایشات ایشان می‌دانیم.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تفاوت قول و عمل نظام سلطه در موضوع پیشنهاد مذاکره با ایران، خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه حضور ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی ناامید شده است و کسانی که تصور می‌کنند گذشت زمان باعث شده ملت ایران از آرمان‌های خود دست بکشد سخت در اشتباهند.
وی راهبرد آینده و همیشگی نظام جمهوری اسلامی را پافشاری بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل دانست و گفت: این راهبرد در انتخابات ۹۲ بار دیگر به تایید مردم ایران خواهد رسید.
علیرضابیگی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اعلام آمادگی ملت ایران برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری بود، تاکید کرد: هیچ نگرانی در خصوص حضور مردم در انتخابات وجود ندارد چرا که مردم ایران نشان داده‌اند که هر زمان انقلاب اسلامی نیاز به پشتیبانی داشته با تمام وجود در صحنه حاضر شده‌اند.
وی افزود: مردم ایران بار دیگر در انتخابات سال ۹۲، مسیر استقامت و پایداری در مقابل توطئه‌های نظام سلطه را انتخاب خواهند کرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز