خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با رییس فدراسیون وزنه‌برداری:

مردم ایران نیاز به ورزش را کاملا احساس می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۵۱

در سایه توجه ویژه دولت به امر توسعه ورزش، امکانات ورزشی قابل توجهی در نقاط مختلف استان به ویژه روستا‌ها ایجاد شده و امروز مردم در دور‌ترین نقاط استان نیز به این امکانات دسترسی دارند.

ایلنا- تبریز: استاندار آذربایجان شرقی گفت: ورزش از مقتضیات زندگی امروز ایرانیان است و مردم ایران از شهرهای بزرگ گرفته تا روستا‌ها، نیاز به ورزش را کاملا احساس می‌کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا احمد علیرضابیگی در دیدار با رییس فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران، افزود: در سایه توجه ویژه دولت به امر توسعه ورزش، امکانات ورزشی قابل توجهی در نقاط مختلف استان به ویژه روستا‌ها ایجاد شده و امروز مردم در دور‌ترین نقاط استان نیز به این امکانات دسترسی دارند.
وی اظهار داشت: شرایط زندگی در روستاهای ما بسیار بهتر از گذشته است و امکاناتی که از جهات مختلف به ویژه امکانات ورزشی در روستاهای ما ایجاد شده حتی در شهرهای کشورهای همسایه نیز دیده نمی‌شود.
علیرضابیگی با اشاره به برگزاری برنامه‌های ورزش همگانی در جریان سفرهای شهرستانی، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم و خانواده‌ها در برنامه‌های ورزشی، اسباب امیدواری و محبت مردم به یکدیگر را در جامعه فراهم می‌کند.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: علاقه مردم به ورزش روز به روز بیشتر می‌شود و باید امکانات ورزشی متناسب با نیاز جامعه فراهم شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی آذربایجان شرقی، گفت: این استان می‌تواند محل مناسبی برای برپایی اردوهای ورزشی در رشته‌های مختلف باشد.
علیرضابیگی همچنین با اشاره به نتایج موفقیت‌آمیز وزنه‌برداران کشورمان در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲، بر استعدادیابی و پرورش استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف تاکید کرد.
حمایت‌های مسئولان همواره در کسب موفقیت‌های ورزشی تاثیرگذار است
رییس فدراسیون وزنه‌برداری هم در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های استاندار آذربایجان شرقی از ورزش استان، گفت: حمایت‌های مسئولان همواره در کسب موفقیت‌های ورزشی تاثیرگذار بوده و این امر در استان آذربایجان شرقی به خوبی مشاهده می‌شود.
حسین رضازاده همچنین از آمادگی وزنه برداران کشورمان برای حضور موفق در المپیک ۲۰۱۶ مسکو خبر داد و افزود: تیم ملی وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران به دنبال کسب مدال‌های بهتر در این مسابقات است و برای رسیدن به این هدف تمرینات خود را با جدیت پیگیری می‌کند.
شاخص‌های ورزش آذربایجان شرقی در طول دولت‌های نهم و دهم افزایش خوبی داشته است
در این دیدار محمودی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم از پیشرفت قابل توجه شاخص‌های ورزش استان در طول دولت‌های نهم و دهم خبر داد و افزود: زیرساخت‌های ورزشی استان به ویژه در مناطق روستایی تحت توجه ویژه دولت و استاندار، در سطح مناسبی است و امکانات ورزشی در بسیاری از نقاط استان در دسترس مردم قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز