خبرگزاری کار ایران

در روزهای پایانی سال صورت گرفت/

اختیار شورای برنامه‌ریزی استان در دستان معاونت برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان شرقی

کد خبر : ۴۹۷۵۰

جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ریاست احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا- تبریز: اختیارات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در خصوص توزیع اعتبارات تخصیص‌یافته در روزهای پایانی سال جاری به معاونت برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان شرقی تفویض شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا این تصمیم را اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سیزدهمین جلسه این شورا که به ریاست احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، اتخاذ و مقرر کردند گزارش مربوط به این مصوبه در جلسه آتی شورا ارایه شود.
در این جلسه همچنین ۳۰ مورد از مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان به تصویب اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی رسید.
همچنین اعضای این شورا پس از توضیحات مسعود محمدیان رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، با برگزاری همایش منطقه‌ای توسعه صنعت نوغانداری موافقت کردند.
نجاری، فرماندار هشترود در این جلسه از امضای ۷۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری و ارایه ۱۳۰ پروژه به سرمایه‌گذاران در این همایش خبر داد.
برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های هشترود و چاراویماق در ۹ اسفند ماه جاری در تهران دیگر مصوبه‌ای بود که مورد موافقت اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار گرفت.
اعضای شورای و برنامه‌ریزی و توسعه استان همچنین پس از بحث و بررسی درباره واگذاری حق بهره‌برداری از ساختمان‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی، تصمیمات لازم را در خصوص موارد مطرح شده اتخاذ شد.
حسین‌زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی و اروجی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هم در این جلسه در خصوص اهداف و وظایف سازمان‌های تحت مدیریت خود توضیحاتی ارایه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز