خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار آذربایجان شرقی/

بهره‌برداری از سه طرح عمران روستایی در ملکان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۱۸

آسفالت و بهسازی راه لیلان به قراء هفت‌گانه، سالن ورزشی روستای مبارک‌آباد، طرح ویژه بهسازی و نوسازی ۱۵۹ واحد مسکن روستایی شهرستان ملکان شامل این طرح‌ها بودند.

ایلنا- ملکان: با حضور استاندار آذربایجان شرقی بهره‌برداری از سه طرح عمران روستایی با ۳۶ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان ملکان آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا طرح ویژه بهسازی و نوسازی ۱۵۹ واحد مسکن روستایی شهرستان ملکان از ابتدای سال جاری یکی از این طرح‌ها بود که برای اجرای آن، نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی بلندمدت پرداخت شده است. احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان شرقی که با استقبال مرد وارد روستای ملاسراب شده بود یک واحد از این طرح را به طور نمادین در این روستا افتتاح کرد. با بهره برداری از این طرح تعداد واحدهای روستایی مقاوم‌سازی شده شهرستان ملکان به ۵۸۰۰ واحد رسید.
آسفالت و بهسازی راه لیلان به قراء هفت‌گانه دیگر طرحی بود که با حضور استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد. برای اجرای این طرح که ۸ کیلومتر طول دارد، بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده و با بهره‌برداری از آن اهالی روستاهای لطف‌آباد، قره‌گل، شیرین‌کند، محسن‌آباد، شریفلو، تورچی و فتح‌اله‌کندی از راه روستایی مناسب برخوردار شدند.
همچنین سالن ورزشی روستای مبارک‌آباد که از مصوبات دور دوم سفرهای استانی هیئت دولت به آذربایجان شرقی بود، با صرف ۶ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید. این سالن ورزشی چندمنظوره در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع احداث شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز