خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاداسلامی تبریز:

برنامه‌های دهه فجر را باشکوه هرچه بیشتر برگزار می‌كنیم

کد خبر : ۴۱۰۷۴

با همکاری معاونت‌های مختلف و روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی تبریز برنامه‌های متعدد و متنوع ورزشی و فرهنگی در این راستا برنامه ریزی شده است.

ایلنا- تبریز: رئیس دانشگاه آزاداسلامی تبریز گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال باشکوه هرچه بیشتر در این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا علی رضایی افزود: با همکاری معاونت‌های مختلف و روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی تبریز برنامه‌های متعدد و متنوع ورزشی و فرهنگی در این راستا برنامه ریزی شده است.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی تبریز گفت: اعزام۱۰۰نفر از استادان وکارمندان به مناطق عملیاتی جنوب، دیدار از خانواده‌های شهدای دانشجوی دانشگاه آزاداسلامی تبریز، غبارروبی مزار شهدای گمنام، برگزاری مسابقه کتاب خوانی، برگزاری جشن پیروزی انقلاب، شرکت در راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برخی از برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه در دهه فجر برای اساتید، کارکنان وخانواده‌های آن‌ها از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

رضایی با اشاره به برنامه‌های ورزشی در ایام الله دهه فجر گفت: برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال و فوتبال برنامه‌هایی است که برای دانشجویان، اساتید و کارکنان در نظر گرفته شده است.

وی درپایان از کلیه معاونتهای دانشگاه آزاداسلامی تبریز خواست تا باهمکاری و مشارکت بیشتر در اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال بیش از پیش کوشا باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز