خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

سنگبری‌های تبریز به "سنگ شهر" انتقال می یابند

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۲۸

مراحل آماده سازی و ایجاد مجموعه سنگ شهر، تمامی واحد‌ها و مجتمع‌های سنگ بری تبریز به این شهرک صنفی صنعتی جدید منتقل می‌شوند.

ایلنا- تبریز: با اتمام مراحل آماده سازی و ایجاد مجموعه سنگ شهر، تمامی واحد‌ها و مجتمع‌های سنگ بری تبریز به این شهرک صنفی صنعتی جدید منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا شهردار تبریز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: متأسفانه با توسعه محدوده شهر تبریز طی سال‌های اخیر، بسیاری از واحد‌ها و مجتمع‌های سنگ بری که زمانی محل استقرار آن‌ها خارج از شهر محسوب می‌شد، در محدوده شهری تبریز واقع شده‌اند.

علیرضا نوین افزود: این امر علاوه بر ایجاد مشکلات متعدد نظیر نارضایتی شهروندان و بدمنظر شدن چهره شهر، ناهمگونی بافت شهری را به ویژه در ورودی شرقی تبریز به دنبال آورده که بر این اساس مدیریت شهری تبریز به منظور رفع این مشکلات از یک سو و ایجاد شهرکی مختص فعالیت این واحد‌ها و تسهیل کسب و کار فعالان این صنف تصمیم به ایجاد و آماده سازی شهرکی تخصصی موسوم به سنگ شهر کرده است تا از این طریق ضمن انتقال و اسکان واحدهای سنگ بری فعال در حریم و محدوده تبریز به ویژه در ورودی شرقی شهر، زمینه را برای رفع مشکلات ناشی از فعالیت این واحد‌ها فراهم نماید.

وی از برنامه ریزی شهرداری تبریز برای آغاز عملیات آماده سازی و ایجاد سنگ شهر تبریز همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز