خبرگزاری کار ایران

تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اعلام شد

کد خبر : ۳۹۸۸۱

دانشجویان می توانند همانند سال های گذشته از طریق مراجعه به وب سایت دانشگاه آزاداسلامی تبریز به نشانیwww.iaut.ac.ir، در زمان‌های اعلام‌شده انتخاب واحد خود را انجام دهند.

ایلنا- تبریز: معاون آموزشی دانشگاه آزاداسلامی تبریز، تقویم آموزشی نیم‌سال دوم سال تحصیلی 92-91 این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، ورهرام رشیدی گفت: آغاز انتخاب واحدنیمسال دوم تحصیلی 92-91 رشته‌های غیر پزشکی از روز یکشنبه 15‌بهمن ماه لغایت روز یکشنبه 22 بهمن ماه و رشته‌های پزشکی از روز جمعه 20بهمن لغایت روزجمعه 27بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود.

معاون آموزشی این دانشگاه افزود: به منظور ارج نهادن به دانشجویان ممتاز (معدل بالای 15)،دانشگاه ترتیبی اتخاذ کرده است تا دانشجویان رشته های غیرپزشکی از روز سه شنبه10 تا شنبه14بهمن ماه و دانشجویان رشته های پزشکی از روز دوشنبه16 بهمن تاپنج شنبه 19بهمن ماه بتوانند زودتر از دیگران انتخاب واحد کنند.

وی تصریح کرد:شروع کلاس‌ها برای تمامی رشته ها از روزشنبه 28 بهمن ماه،زمان حذف و اضافه از روزشنبه پنجم لغایت روز سه شنبه هشتم اسفند ماه، پایان ترم برای رشته های غیرپزشکی31 خرداد و رشته های پزشکی هفتم تیرمتاه سال92 بوده و تاریخ شروع ارائه کارت ورود به جلسه امتحانی(از طریق اینترنت) برای رشته های غیرپزشکی روز شنبه 25خرداد و رشته های پزشکی اول تیرماه سال92 اعلام شده است.

ورهرام رشیدی همچنین فرصت مطالعاتی و امتحانات عملی برای رشته های غیر پزشکی از اول تا ششم تیرماه وبرای رشته‌های پزشکی از هشتم لغایت 13 تیرماه سال92 ذکر کرد و گفت: امتحانات نظری رشته های غیرپزشکی از هشتم تا 22 تیرماه و برای رشته‌های پزشکی از 15 تا29 تیرماه سال92 خواهدبود.

یادآوری می شود كه  دانشجویان می توانند همانند سال‌های گذشته از طریق مراجعه به وب‌سایت دانشگاه آزاداسلامی تبریز به نشانی www.iaut.ac.ir، در زمان‌های اعلام‌شده انتخاب واحد خود را انجام دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز