خبرگزاری کار ایران

4 قاچاقچی عتیقه در کلیبر دستگیر شدند

کد خبر : ۳۹۷۴۱

در بازرسی این افراد یک دستگاه بی سیم دستی،یک اصله قمه و یک قطعه سنگ کوچک (ساروج) کشف شد/ قاچاقچیان یک تخته سنگ عتیقه متعلق به قبرستان تاریخی روستای آس قدیم را نیز در محل دیگری مخفی نموده اند که با راهنمائی متهمان ماموران موفق به کشف آن شدند.

ایلنا-کلیبر: فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر در آذربایجان شرقی از دستگیری تعداد چهار نفر قاچاقچی عتیقه در یک عملیات منسجم پلیسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کلیبر، رحیم محمدی گفت: بر اساس گزارش های رسیده مبنی بر اینکه چند نفر اقدام به حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای این شهرستان نموده، که عوامل انتظامی با حضور در محل 4 نفر از قاچاقچیان عتیقه را دستگیر می نمایند.

وی افزود: در بازرسی این افراد تعداد یک دستگاه بی سیم دستی،یک اصله قمه و یک قطعه سنگ کوچک (ساروج) کشف شد.

وی بیان داشت: در ادامه بررسی ها مشخص شد قاچاقچیان یک تخته سنگ عتیقه متعلق به قبرستان تاریخی روستای آس قدیم را نیز در محل دیگری مخفی نموده اند که با راهنمائی متهمان ماموران موفق به کشف آن شدند.

فرمانده انتظامی کلیبر خاطرنشان کرد: در این رایطه از رئیس اداره میراث فرهنگی کلیبر دعوت به عمل آمد و وی ضمن تائید قیمتی بودن سنگ ها آنها را با قدمت تاریخی بالا و ارزشمند اعلام کرد که در خاتمه هر چهار متهم به همراه اقلام مکشوفه تحویل مرجع قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز