خبرگزاری کار ایران

دامپزشکی آذرشهر کلاس آموزشی برای زنبورداران برگزار کرد

کد خبر : ۳۹۷۴۰

در این كلاس آموزشی، نحوه كنترل و پیشگیری از بیماری‌های زنبور عسل به خصوص بیماری‌های نوزوما، واروا و لوك به زنبورداران آموزش داده شد./ این كلاس‌ها در راستای شعار سازمان دامپزشكی مبنی بر دام سالم، غذای سالم و انسان سالم و تامین سلامت فرآورده های دامی مورد نیاز جامعه برگزار شد.

ایلنا - آذرشهر: شبکه دامپزشکی شهرستان آذرشهر یک دوره کلاس آموزشی كنترل و پیشگیری از بیماری‌های زنبور عسل برای مدیران زنبورستان‌های این شهرستان برگزار کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آذرشهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب، گفت: آموزش در افزایش کمی و کیفی محصولات دامی نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری دارد.

حسن محمد جعفرزاده با بیان اینكه تولید عسل سالم و طبیعی بدون استفاده از سموم نقش بسزایی در سلامت مصرف كنندگان دارد، ادامه داد: این كلاس ها در راستای شعار سازمان دامپزشكی مبنی بر دام سالم، غذای سالم و انسان سالم و تامین سلامت فرآورده های دامی مورد نیاز جامعه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این كلاس در حدود 100 نفر از زنبورداران این شهرستان با نحوه كنترل و پیشگیری از بیماری های زنبور عسل آشنا شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آذرشهر یادآورشد: در این كلاس آموزشی، نحوه كنترل و پیشگیری از بیماری‌های زنبور عسل به خصوص بیماری های نوزوما، واروا و لوك به زنبورداران آموزش داده شد.

جعفرزاده افزود: در این كلاس در خصوص زمان مناسب مصرف داروها و نحوه استفاده از داروهای درمانی به زنبورداران اطلاعات لازم ارایه و به سؤالات آنان پاسخ های لازم داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز