خبرگزاری کار ایران

شهرداری تبریز 550 پروژه عمران شهری را به اجرا در آورد

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۶۴

در بودجه سال 91 شهرداری تبریز اجرای 611 پروژه عمرانی و خدماتی بزرگ و كوچك در سطح این شهر پیش‌بینی شده بود كه بخش قابل توجهی از این طرح‌ها به مرحله بهره‌برداری رسیده و مابقی مطابق برنامه زمان‌بندی در حال اجرا هستند.

ایلنا- تبریز: شهردار تبریز از اجرای 550 طرح و پروژه بزرگ و كوچك عمرانی خدماتی مختلف در نقاط مختلف شهر تبریز از ابتدای سال جاری تاكنون توسط شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های تابعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا نوین که در جمع معاونین و مدیران شهرداری تبریز سخن می گفت افزود: در بودجه سال 91 شهرداری تبریز اجرای 611 پروژه عمرانی و خدماتی بزرگ و كوچك در سطح این شهر پیش‌بینی شده بود كه بخش قابل توجهی از این طرح‌ها به مرحله بهره‌برداری رسیده و مابقی مطابق برنامه زمان‌بندی در حال اجرا هستند.

شهردار تبریز با تأكید بر عزم جدی مدیریت شهری بر تسریع روند اجرایی طرح‌های عمران شهری افزود: با وجود مشكلات متعدد مالی و نیز مشكلات دیگر، شهرداری تبریز هیچ طرح و پروژه عمرانی خدماتی خود را متوقف نكرده و تمامی پروژه‌ها فعال می‌باشند.

وی همچنین با اعلام این كه تعدادی از این طرح‌ها و پروژه‌ها همزمان با دهه فجر امسال به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید تصریح كرد: علاوه بر این شهرداری تبریز تلاش خواهد كرد بخش عمده‌ای از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرای خود را كه تعداد آن‌ها 120 پروژه می‌باشد، تا خردادماه سال 92 یعنی زمان خاتمه دوره خدمت و مأموریت شورای سوم تبریز به مرحله بهره‌برداری برساند.

شهردار تبریز در عین حال از تبریز به عنوان عمرانی‌ترین شهر ایران باد كرد و گفت: در حال حاضر تمامی پروژه‌های عمران شهری فعال بوده و مدیریت شهری تلاش می‌كند با تسریع روند طرح‌های در دست اجرا، كم‌ترین پروژه نیمه تمام را برای شورای چهارم باقی گذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز