خبرگزاری کار ایران

فرهنگ جهادی عامل موفقیت کارکنان اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی است

کد خبر : ۳۲۱۴۳

با تکیه بر ارزشهای اسلامی است که می توانیم به قله های رفیع انسانی دست یابیم.

ایلنا - تبریز: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: فرهنگ جهادی عامل موفقیت کارکنان اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام مجید نجفی که در جلسه شورای فرهنگی اداره کل دامپزشکی استان سخن می گفت ضمن تقدیر از ترویج فرهنگ جهادی در این اداره کل گفت: عامل موفقیت کارکنان اداره کل دامپزشکی استان سرلوحه قرار دادن فرهنگ جهادی در تمامی فعالیتهای این عزیزان است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی تصریح نمود: فلسفه تشکیل حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان راتثبیت و تحكیم پایه های معرفتی، ارزشی وانقلابی ومتجلی ساختن ارزشهای انسانی دراین مجموعه می باشد

وی همچنین فعالیتهای دفتر نمایندگی ولی فقیه را در اداره کل دامپزشکی استان علاوه بر ترویج فرهنگ اسلامی نظارت بر ذبح شرعی دامها دانست و افزود: دامپزشکی در حوزه نظارت شرعی و بهداشتی بسیار خوب عمل نموده و ذبح دامها در تمامی کشتارگاههای دام و طیور استان بر اساس اصول اسلامی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزاری جلسات هفتگی قرآن کارکنان این اداره کل را بسیار مثبت ارزیابی و خواستار استمرا و کیفی تر نمودن این جلسات شد.

در ابتدای این جلسه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دفتر گفت:در حال حاضر 21 ناظر شرعی در کشتارگاههای دام و طیور استان بر ذبح شرعی نظارت دارند.

حجت الاسلام فتاحی همچنین افزود تمامی این ناظرین آموزش دیده و دارای کارت ضابط خاص دادگستری و کارت شناسایی هستند و علاوه بر ناظرین شرعی 300 ذابح در کشتارگاههای استان نیز تحت نظارت این دفتر مشغول فعالیت هستند.

در ادامه مدیر کل دامپزشکی استان هدف از تشکیل شورای فرعنگی اداره کل دامپزشکی استان ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی در بین کارکنان دانست و گفت: با تکیه بر ارزشهای اسلامی است که ما می توانیم به قله های رفیع انسانی دست یابیم.
بهراد زندیه ایجاد باور به تأثیرگذاری تفكر الهی در گسترش موفقیت‌ها را از مهمترین عوامل تحقق شعار تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی دانست و گفت: وقتی چنین باوری گسترش پیدا كند، بخش فرهنگی مربوط به تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی تحقق پیدا كرده است.

مدیر کل دامپزشکی استان فرهنگ جهادی را عامل بسیار مهم برای تحقق اهداف نظام و انقلاب برشمرد و تصریح كرد: با اتكا به فرهنگ جهادی همکاران توانستیم در اداره کل دامپزشکی استان فعالیتها را به پیش برده و امروز شاهد کنترل بیماریها و ارتقا بهداشت عمومی در سطح استان باشیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز