خبرگزاری کار ایران

نماینده مرند و جلفا:

منطقه آزاد ارس سکوی پرتاب استان است

محمد حسن نژاد در آئین افتتاح هتل آپارتمان و پروژه های سرمایه گذاری و عمرانی منطقه آزاد ارس ابراز داشت: منطقه آزاد ارس سکوی پرتاب استان است و باید دست به دست هم دهیم تا هرچه بیشتر شاهد شکوفایی و سرافرازی آذربایجان و میهن اسلامی باشیم.

جلفا - ایلنا: محمد حسن نژاد در آئین افتتاح هتل آپارتمان و پروژه های سرمایه گذاری و عمرانی منطقه آزاد ارس ابراز داشت: منطقه آزاد ارس سکوی پرتاب استان است و باید دست به دست هم دهیم تا هرچه بیشتر شاهد شکوفایی و سرافرازی آذربایجان و میهن اسلامی باشیم.

نماینده مردم جلفا در مجلس در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: فرودگاه و خط آهن در منطقه آزاد ارس از ضروریات توسعه اقتصادی آن است و در صورت تحقق این دو ابزار ارتباطی اقتصاد،صنعت و تولید در این منطقه تغییر آشکاری خواهد داشت.

محمد حسن نژاد اظهار داشت: منطقه آزاد ارس یک منطقه وسیع و اثرگذار در منطقه است و با توجه به مزیت های موجود و اقدامات انجام شده رشد قابل توجهی در انتظار آن است.

حسن نژاد تصریح کرد: با مذاکراتی که انجام داده ایم انشاءالله در آینده ای نه چندان دور شاهد بهره برداری از خط آهن جلفا- نخجوان-قارص خواهیم بود که مشکلات هر دو طرف را کاهش خواهد داد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر احداث فرودگاه و خط آهن در منطقه آزاد ارس گفت: اگر احداث فرودگاه و خط آهن عملی شود نه تنها برای منطقه کافی است بلکه برای استان نیز کافی تحول آفرین خواهد بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز