خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

دشمنان با شبیخون فرهنگی به میدان آمده اند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۱

دشمن تمام توان خود را بر جنگ نرم علیه ایران متمرکز کرده است

ایلنا - بناب: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمن تمام توان خود را بر جنگ نرم علیه ایران متمرکز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نصرتی روز شنبه در نشست اعضای شورای اداری بناب افزود: دشمنان قسم خورده ای که از جنگ نظامی علیه ایران شکست خورده اند امروز برای متوقف کردن کشورمان از حرکت شتابان خود، با شبیخون فرهنگی به میدان مبارزه آمده و قصد دارند سرمایه های اصلی ما را بی هویت و بی بند و بار کنند.

وی با بیان اینکه دشمن اصرار دارد با روش های مختلف جنگ نرم، کشور ایران را ناامن و بدنام جلوه دهداضافه کرد: مردم و مسوولان باید به تناسب اهداف پلید دشمن به مقابله با جنگ نرم آنها بپردازند و در این زمینه راهکارهایی از جمله ترویج اسلام ناب و آموزه های دینی با روش های جذاب، تقویت فرهنگ و هویت اصیل اسلامی، دفاع از ارزش های ملی و همچنین ارتقاء سطح آگاهی و بصیرت عموم مردم می تواند موثر باشد.

نصرتی با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله پیشگیری پیش از وقوع حادثه گفت: ریشه هر ملتی در فرهنگ بومی آن نهفته است و تا زمانی که با تکیه بر فرهنگ اصیل اسلامی خود از دشمن فریب نخوریم نگرانی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: تنها نگرانی اصلی ما فریب خوردن از دشمنان است که در آن صورت اصالت و هویت دینی مار ا مورد تاخت و تاز قرار خواهند داد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای استقرار حاکمیت نظام الهی در ایران هزینه های زیادی داده شده است گفت: با وجود اینکه مشکلات فعلی تا فعالیت دشمنان ادامه خواهد داشت اما با این حال به جرات اعلام می کنیم که هم اکنون کشورمان در قله عزت و شرف و بالندگی قرار داشته و افتخارات ما بیشتر از زبونی های دشمنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز