خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز

تراکتورسازی به طور مستقیم در این لیگ قهرمانان آسیا حضور می یابد

کد خبر : ۲۳۱۹۱

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که هم اکنون با 24 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته در هفته شانزدهم که چهارشنبه این هفته برگزار می شود میزبان آلومینیوم هرمزگان خواهد بود

ایلنا - تبریز: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: بر اساس اعلام فدراسیون، ایران در لیگ قهرمانان آسیا با کسب 813.5 امتیاز با سه و نیم تیم در این لیگ حضور می یابد و با توجه به نایب قهرمانی تیم تراکتورسازی در فصل گذشته، این تیم به عنوان یکی از سه تیمی که به طور مستقیم در این لیگ شرکت می کنند در لیگ قهرمانان حضور می یابد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از تبریز،جعفری از حضور در آیین قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: به همراه تعدادی از مسوولان باشگاه در این آیین که در مالزی برگزار می شود، شرکت خواهیم کرد.

محمدحسین جعفری اظهار کرد: با توجه به حضور تیم فوتبال تراکتورسازی در سه جام لیگ برتر، حذفی و بازی های آسیایی و نیاز این تیم به تقویت، نه تنها بازیکن و یا بازیکنانی از تیم جدا نمی شوند بلکه مدیریت باشگاه در نظر دارد تا در صورت تمایل کادر فنی بازیکنان جدیدی نیز به ترکیب تیم اضافه کند.

وی اضافه کرد: باشگاه با حفظ بازیکنان فعلی، بازیکنانی که توانایی کمک به تیم در راه کسب موفقیت را داشته باشند را جذب تیم خواهد کرد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که هم اکنون با 24 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته در هفته شانزدهم که چهارشنبه این هفته برگزار می شود میزبان آلومینیوم هرمزگان خواهد بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز