خبرگزاری کار ایران

استانداری آذربایجان شرقی مقام نخست كشوری در زمینه ترویح فرهنگ نماز را كسب كرد

کد خبر : ۲۰۳۸۷

دبیر شورای اقامه نماز وزارت كشور در این زمینه با ارسال لوح تقدیری از عملکرد استانداری آذربایجان شرقی طبق شاخص‌های نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز قدردانی کرده است.

ایلنا-تبریز: استانداری آذربایجان شرقی از سوی شورای اقامه نماز وزارت کشور در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین استانداری‌های سراسر کشور حایز رتبه برتر شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا  از تبریز،حسن قشقایی دبیر شورای اقامه نماز وزارت كشور با ارسال لوح تقدیر از عملکرد استانداری آذربایجان شرقی طبق شاخص‌های نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز قدردانی کرده است.

در این لوح که خطاب به احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان شرقی نگاشته شده، آمده است: شورای اقامه نماز وزارت كشور طبق سنوات قبل عملكرد استانداری‌های سراسر كشور را در سال 1390 در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز طبق شاخص‌های نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ابلاغی از سوی ستاد اقامه نماز كشور با هدف عملیاتی نمودن بخشنامه‌های مقام عالی وزارت و معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع و امور اقتصادی و همچنین برنامه‌های ابلاغی سال مورد ارزیابی قرار داده است كه استانداری آذربایجان شرقی با كسب امتیاز حداكثر به عنوان استانداری نمونه وبرتر شایسته تقدیر شناخته شد.

دبیر شورای اقامه نماز وزارت کشور در بخش دیگری از این لوح تقدیر خطاب به استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرده است: بی‌شك رهنمودها و مساعدت‌های جنابعالی در راس آن مجموعه چنین جایگاهی را خلق نموده كه لازم است از جنابعالی به منظور اتخاذ تدابیر حكیمانه و این مساعدت‌ها تشكر نمایم.

حضور مسئولان در نماز جماعت همواره مورد تاکید است

استاندار آذربایجان شرقی هم در این خصوص با اشاره به تاثیر نماز در سعادت و رستگاری انسان‌ها، خاطرنشان کرد: جاری شدن این فریضه و فراهم کردن امکانات لازم برای برپایی نماز جماعت در ادارات و دستگاه‌های اجرایی جزو وظایف حاکمیت است و ما بنا داریم از همه امکانات در این راستا استفاده کنیم.

احمد علیرضابیگی با بیان این که اقامه نماز نه تنها از جنبه فردی بلکه در توسعه رستگاری و سعادت در سطح اجتماع نیز باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: مکان برگزاری نماز باید بهترین مکان در دستگاه‌های اداری باشد و حضور مسئولان در نماز جماعت به عنوان یک امر پسندیده همواره مورد تاکید است.

وی با اشاره به وظایف مدیران دستگاه‌ها در خصوص ترویج فرهنگ اقامه نماز اظهار داشت: هر جلسه‌ای در ادارات یا باید به نماز ختم شده و یا بعد از نماز شروع شود و این موضوع پس از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی یک موضوع نهادینه شده در سیستم اداری ماست.

علیرضابیگی ابراز امیدواری کرد مدیران اجرایی استان بیشتر از گذشته در امر توسعه و ترویج اقامه نماز جماعت در ادارات اهتمام داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز