خبرگزاری کار ایران

یك واحد كشتارگاه طیور در مرند پلمپ شد

کد خبر : ۲۰۳۷۳

در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراحل تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی باشماره تلفن 1512 مراتب را به شبكه دامپزشكی شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت كارشناسان كنترل بهداشتی این شبكه اقدامات لازم را به عمل آورند.

ایلنا - تبریز: به دلیل عدم رعایت ضوابط دامپزشكی، یك واحد كشتارگاه طیور در شهرستان مرند پلمپ شد.

رئیس شبكه دامپزشكی شهرستان مرنددر گفتگو با خبرنگار ایلنا در مرند افزود: این مركز به علت نداشتن پروانه بهره برداری بهداشتی و عدم رعایت اصول بهداشتی و نواقصات فنی با حكم قضایی پلمپ و پرونده آن در مراجع قضایی در جریان است.

رضا رضامندی افزود: این اقدام به استناد ماده 12 قانون سازمان دامپزشكی انجام گرفته و بر این اساس در صورت مشاهده عدم رعایت مسائل بهداشتی در واحدهای تولیدی مواد پروتئینی با عنایت به اهمیت سلامت جامعه و حفظ بهداشت عمومی، توسط كارشناسان بهداشتی دامپزشكی به شدت با واحد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از همكاریهای نیروی انتظامی و مراجع قضایی شهرستان مرند در این زمینه از شهروندان خواست تا فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراكز مجاز و تحت نظارت دامپزشكی تهیه نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراحل تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی باشماره تلفن 1512 مراتب را به شبكه دامپزشكی شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت كارشناسان كنترل بهداشتی این شبكه اقدامات لازم را به عمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز