خبرگزاری کار ایران

رحمانی از وضعیت کنارگذر 10 ساله غربی تبریز انتقاد کرد

کد خبر : ۱۹۹۶۲

کنارگذر غربی تبریز شریانی حیاتی برای کاهش بار ترافیکی داخل کلانشهر تبریز می باشد که از حدود 10 سال پیش آغاز شده ولی تا کنون به مرحله نهایی نرسیده است.

ایلنا - تبریز: رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو از وضعیت کنارگذر غربی تبریز انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، رضا رحمانی صبخ امروز در بازدید از این پروژه در جمع خبرنگاران، گفت: کنارگذر غربی تبریز شریانی حیاتی برای کاهش بار ترافیکی داخل کلانشهر تبریز می باشد که از حدود 10 سال پیش آغاز شده ولی تا کنون به مرحله نهایی نرسیده است.

وی افزود: با وجود اینکه یک باند از این کنارگذر زیر ترافیک رفته ولی این باند نیز فاقد امکانات و پیش بینی های لازم برای یک کنارگذر استاندارد است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید در کشور ما برای بهره برداری از یک پروژه 15 کیلومتری مانند کنارگذرغربی تبریز بیش از 10 سال منتظر ماند و این موضوع به هیچ عنوان شایسته مردم خطه آذربایجان نیست.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه 10 سال پیش برای کاهش بار ترافیکی تبریز لازم بوده و مسئولین وقت با توجه به توسعه شهر و افزایش تردد خودروها به خصوص خودروهای ترانزیتی اقدام به ساخت آن کرده بودند ولی امروز پس از گذشت یک دهه و افزایش حجم ترافیکی شهر این پروژه به پایان نرسیده است.

رحمانی گفت: البته کم لطفی به پروژه های راه سازی آذربایجان شرقی به گنارگذر غربی تبریز منتهی نمی شود، بلکه پروژه های مهم دیگر نیز مانند تبریز- بازرگان، راه آهن سریع السیر و چندین پروژه دیگر از جمله پروژه هایی هستند که قربانی کم توجهی مسئولان این حوزه شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز