خبرگزاری کار ایران

آئین بزرگداشت «محمدعلی جدیدالاسلام» در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۷۲

استاد «محمدعلی جدیدالاسلام» از سال ۱۳۴۳ فعالیت خود در زمینه عکاسی را آغاز کرده است./ وی رئیس انجمن عکاسی آذربایجان‌شرقی بود و در حال حاضر از عکاسان برجسته پرتره هنرمندان و فرهیختگان در کشور به شمار می‌رود.

ایلنا: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آئین بزرگداشت استاد «محمدعلی جدیدالاسلام» عکاس و هنرمند پیشکسوت، همزمان با آئین اختتامیه جشنواره سراسری عکس رضوی در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا اکبر آرمند «اظهار داشت: در این آئین که بیست و یکم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود از فعالیت فرهنگی و هنری استاد جدیدالاسلام تجلیل می‌شود.
وی افزود: هنر عکاسی با توجه به تاثیرگذاری و ماندگاری نقش مهمی در انتقال میراث فرهنگی و افکار و اندیشه‌های ارزش مدار به نسل‌های آتی دارد.
استاد» محمدعلی جدیدالاسلام «متولد ۱۳۳۱ تبریز بوده و از سال ۱۳۴۳ فعالیت خود در زمینه عکاسی را آغاز کرده است.
وی همچنین رئیس انجمن عکاسی آذربایجان شرقی بود و در حال حاضر از عکاسان برجسته پرتره هنرمندان و فرهیختگان در کشور به شمار می‌رود.
آیین بزرگداشت مقام هنری استاد» محمدعلی جدیدالاسلام «همزمان با آیین اختتامیه جشنواره سراسری عکس رضوی بیست و یکم شهریورماه جاری ساعت ۳۰/۱۷ در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز