خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

افزایش بودجه‌های سالانه شهرداری، محور توسعه تبریز بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۸۷

تلاش برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمام مناطق و محلات شهر، پرهیز از تنش و تعامل برای تحقق اهداف و برنامه‌ها و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد عمرانی خدماتی را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این دوره از مدیریت شهری تبریز بوده است.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزایش سال به سال بودجه‌های شهرداری در سال‌های اخیر را زمینه ساز توسعه و آبادانی تبریز ارزیابی کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا عابدزاده که در مراسم بهره برداری از پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری منطقه هفت تبریز سخن می‌گفت افزود: دوره مدیریتی فعلی شهرداری و نیز شورای سوم، طلایی‌ترین و موفق‌ترین دوره مدیریت شهری تبریز به شمار می‌رود و ما در این دوران با تکیه بر اصل تعامل و همکاری هدفمند و موثر موفق شدیم با تدوین برنامه‌های بلند مدت و میان مدت ضمن تحقق آرمان توسعه زیربنایی تبریز، به بخش قابل توجهی از خواسته‌های شهروندان و مطالبات آنان پاسخ دهیم.
وی تلاش برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمام مناطق و محلات شهر، پرهیز از تنش و تعامل برای تحقق اهداف و برنامه‌ها و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد عمرانی خدماتی را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این دوره از مدیریت شهری تبریز برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز