خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز:

ناوگان اتوبوسرانی تبریز برای ارائه خدمات در آستانه بازگشایی مدارس آمادگی کامل دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۰۱

علاوه بر تامین این قطعات بحث افزایش اتوبوسهای ناوگان نیز در دستور کار و برنامه‌های شرکت واحد در آستانه بازگشایی مدارس قرار دارد.

ایلنا: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز از آمادگی کامل ناوگان اتوبوسرانی تبریز برای ارائه خدمات در آستانه بازگشایی مدارس خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، سیروس تقی‌زاده در گفتگو با خبرنگاران افزود: کاهش زمان توقف اتوبوس‌ها در پایانه‌های مبداء باید با بررسی دقیق و اعمال تمامی شرایط، مورد بازبینی و بازنگری قرار گیرد تا بتوانیم رضایت حداکثری همشهریان عزیز را کسب نمائیم.
وی در ادامه به تلاش این شرکت در جهت تامین قطعات و لوازم یدکی اتوبوس‌ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر تامین این قطعات بحث افزایش اتوبوسهای ناوگان نیز در دستور کار و برنامه‌های شرکت واحد در آستانه بازگشایی مدارس قرار دارد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ضمن با اهمیت برشمردن برگزاری دوره‌های آموزش و بازآموزی قوانین و مقررات برای رانندگان شرکت افزود: علاوه بر آموزش اصول رفتاری و راهنمایی و رانندگی بایستی در بحث نگهداری نیز آموزشهای لازم و کافی به رانندگان ارائه شود و از رانندگان دخیل در امر نگهداری که باعث کاهش هزینه و حفظ اموال بیت المال می‌شوند تقدیر به عمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز