خبرگزاری کار ایران

دو عضو جدید در کمیسیون خشکسالی، سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی آذربایجان شرقی

کد خبر : ۱۰۱۰۷۰

نظام صنفی کشاورزی و خانه کشاورز آذربایجان شرقی دراین کارگروه عضو شدند.

ایلنا: رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی به اتفاق دبیر «خانه کشاورز» استان به عنوان اعضای اصلی کمیسیون کارگروه خشکسالی، سرمازدگی و مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی انتخاب شدند.
به گزارش ایلنا، عطاء اله هاشمی رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی استان و مصطفی قنبری دبیرخانه کشاورز استان به عضویترسمی کارگروه خشکسالی، سرمازدگی و مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در آمدند.
عطااله هاشمی گفت: کارگروه خشکسالی، سرمازدگی و مخاطرات بخش کشاورزی آذربایجان شرقی درکنار کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: با توجه به تغییرات اقلیمی در آذربایجان شرقی و کاهش بارندگی‌ها و بروز خشکسالی در چندین سال متوالی از یک سو و بروز سرمای دیرهنگام در شکوفایی درختان میوه از سوی دیگر و همچنین شیوع و گسترش برخی آفات و بیماریهای گیاهی و دامی که منجر به ایجاد خسارت سنگینی به بخش کشاورزی استان می‌گردد اهمیت آنرا بیش از پیش نمایان می‌سازد.
هاشمی اظهار امیدواری کرد: با عضویت نظام صنفی کشاورزی و خانه کشاورز استان شاهد تعامل بیشتر بخش خصوصی با دستگاهای متولی بخش بوده و با انجام اقدامات پیشگیرانه کمتر شاهد بروز اینگونه بلایا باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز