خبرگزاری کار ایران

شصت و پنجمین دوره‌‌ی آموزشی کوتاه مدت خانه کارگر تبریز آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۱

از تلاش‌های دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز تقدیر شد./ این دوره‌های آموزشی در رشته‌های علوم کامپیو‌تر، قرآن، زبان انگلیسی، هنر و کمک‌های اولیه برگزار شد.

ایلنا: شصت و پنجمین دوره‌ی آموزشی کوتاه مدت خانه کارگر تبریز در رشته‌های علوم کامپیو‌تر، قرآن، زبان انگلیسی، هنر و کمک‌های اولیه آغاز به کار کرد.
به گزارش ایلنا، دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز در آیین آغاز به کار این دوره در جمع جوانان عضو خانه کارگر تبریز گفت: اهمیت علم و دانش، فراگیری و ارتقاع سطح اطلاعات و معلومات به ویژه برای جوانان بسیار ارزشمند و لازم و واجب است.
کریم صادق‌زاده بابیان اینکه در دنیائی که هم اکنون به دلیل توسعه و پیشرفت علم و تکنولوژی و سرعت مبادله اطلاعات و فن آوری به یک دهکده جهانی تبدیل شده است، افزود: در حال حاضر علم و دانش جزء لاینفک زندگی روزمره انسان‌ها است و هر کس به تخصص‌های موجود در مراحل زندگی آشنائی کافی و کامل نداشته باشد واقعا کور بوده و این ضرب المثل که «انسان بی‌سواد کور است» را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه خانه کارگر تبریز در این راستا از سال‌ها پیش با استفاده از امکانات پیشرفته آموزش و اساتید مجرب در چندین رشته ضروری و مورد نیاز کل جامعه اقدام به برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزش برای اعضاء و خانواده‌های خانه کارگر نموده است گفت: کارگران عضو خانه کارگر و فرزندان و اعضای درجه یک خانواده آنان با شرکت در این دوره‌ها که در طول سال و بی‌وقفه برگزار می‌شود ضمن پر کردن اوقات فراغت، آنان را در یادگیری و آموختن علم و اطلاعات و تخصص و فن آوری یاری می‌کند.
صادق زاده با بیان اینکه علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر کشور بنیان گذار این دوره‌ها بوده و ما نیز با افتخار این دوره‌ها را برگزار می‌کنیم و در صدد به روز کردن امر آموزش از نظر علمی، تخصصی و امکانات آموزشی هستیم گفت: ما انتظار داریم جوانان در امر اطلاع رسانی و شناساندن این نهاد کارگری به عنوان قدیمی‌ترین، بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین تشکیلات کارگری کشور و منطقه با ما همکاری نمایند.
در این مراسم علی حسینی قائم مقام مرکز علمی و کاربردی خانه کارگر تبریز با اهداء لوح تقدیری از زحمات دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز قدردانی کرد.
در متن این لوح آمده است: حفظ و حراست از ارزش‌های علمی و فرهنگی و سازمانی در گرو تلاش دلسوزانه انسان‌هایی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به سرزمین، دین و ملیتشان است، بدین وسیله از تلاش‌های وسیع و کوشش‌های وثیق و عنایت‌های دقیق حضرتعالی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی و بویژه برپایی بسترهای مناسب پیشرفت، رشد و بالندگی برای قشر کارگری تشکر نموده و مترصد از آنیم که این سرزمین رفیع همواره با همت و حمیت مردانی عالم، آگاه، مطلع و دلسوز چون حضرتعالی پایدار و برقرار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز