خبرگزاری کار ایران

توسط اهالی فرهنگ تبریز؛

مراسم تقدیر از شهردار تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۶۵

شهبازی مسئول انجمن ادبی تبریز، پروفسور محمود نوالی استاد فلسفه دانشگاه تبریزر، سلطان قرایی نویسنده و محقق تاریخ، شاعر استاد نظمی، استاد اسفندیار قره باغی، سید قاسم ناظمی شاعر و روزنامه نگار و اولین مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، قویدل رییس انجمن قلب تبریز، سرتیپی شاعر و پژوهشگر ادبیات ترکی آذری در این مراسم با ذکر ویژگی‌های شهردار تبریزاز تلاش های وی در توسعه تبریز به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر تجلیل کردند.

ایلنا: اهالی فرهنگ و هنر تبریز در مراسمیی از علیرضا نوین شهردار تبریز در عرصه فرهنگ تجلیل کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا در این مراسم که در محل همایش‌های پتروشیمی تبریز با استقبال گسترده هنرمندان تبریز بر پا شده بود  شخصیت‌های فرهنگی تبریز از جمله شهبازی مسئول انجمن ادبی تبریز، محمود نوالی استاد فلسفه دانشگاه تبریز، سلطان قرایی نویسنده و محقق تاریخ، آقای نظمی شاعر، اسفندیار قره باغی، سید قاسم ناظمی شاعر و روزنامه‌نگار و اولین مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، قویدل رییس انجمن قلب تبریز، سرتیپی شاعر و پژوهشگر ادبیات ترکی آذری در سخنان جداگانه‌ای با ذکر ویژگی‌های شهردار تبریز از تلاش‌های وی در توسعه تبریز به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر این کلانشهر تجلیل کردند.
علیرضا نوین هفتاد و یکمین شهردار تبریز نیز در این مراسم گفت: این تجلیل به خاطر خادم یک شهر است، نه به‌خاطر نوین و آنچه مهم است تبریز پیر و اعتلای این شهر قدیمی است.
شهردار تبریز ادامه داد: همواره به همراهی مجموعه هنرمندان و اهالی شهر برخود بالیده‌ام و این را بزرگ‌ترین افتخار خود می‌دانم.
جمع زیادی از هنرمندان و اهالی فرهنگ در پایان این مراسم هر کدام هدایا خود را تقدیم شهردار کردند.
علیرضا نوین اولین شهردار تبریزی شهر تبریز بعد از انقلاب بوده و بیشترین عمر مدیریت را در مجموعه شهرداری تبریز داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز