خبرگزاری کار ایران

کاروان تیم ملی ژیمناستیک کشور در شهرستان آذرشهر حضور یافت

کد خبر : ۱۰۰۳۱۰

این حضوربا برگزاری اولین جشنواره ژیمناستیک شهرستان آذرشهر همراه بود. / در این همایش که می‌توان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویداد تاریخ ورزشی این شهرستان نام برد، بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از اهالی ورزش دوست منطقه و خانواده‌های نونهالان ژیمناستیک کار و علاقمندان به ورزش پایه ژیمناستیک شرکت داشتند.

ایلنا: اولین جشنواره ژیمناستیک شهرستان آذرشهر با حضور تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران به همراه درویش‌زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک، دبیر فدراسیون و گنادی کوتلینکوف سرمربی اوکراینی تیم ملی در سالن ورزشی حجاب این شهر برگزار شد.
به گزارش ایلنا در این همایش که می‌توان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویداد تاریخ ورزشی این شهرستان نام برد، بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از اهالی ورزش دوست منطقه و خانواده‌های نونهالان ژیمناستیک کار و علاقمندان به ورزش پایه ژیمناستیک شرکت داشتند.
در این مراسم رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان آذرشهر، گزارشی از فعالیت‌های چندین ساله این هیئت ارایه کرد و گفت: از بدو فعالیت این هیئت ۵ هزار و ۸۶۰ نفر نونهال جذب هیئت و این رشته ورزشی شده‌اند که در سه ماهه تابستان امسال ۹۰۰ نفر نیز به این جمع اضافه شده‌اند.
مهدی منصفی، با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان آذرشهر در این رشته ورزشی، افزود: این تعداد نونهال در حال حاضر در یک اتاق ۵۶ متری تمرین می‌کنند که این امر نیاز مبرم به یک سالن تخصصی دارای وسایل برای این رشته را ضرورت می‌بخشد.
در این مراسم تیم‌های ژیمناستیک سطح یک و دو و سطح یک دختران هیئت ژیمناستیک آذرشهر و تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران با اجرای حرکات نمایشی ژیمناستیک، تماشاگران حاضر در سالن را به وجد آوردند.
قبل از این مراسم نیز جلسه بررسی وضعیت ژیمناستیک شهرستان با حضور مسئولین فدراسیون و هیئت ژیمناستیک استان در حضور فرماندار آذرشهر ترتیب یافت.
در این نشست، با اخذ تصمیماتی مهم و راهگشا، افق درخشانی برای آینده این رشته ورزشی در منطقه رقم خورد که از آن جمله می‌توان به پیگیری اختصاص سالن بلاتکلیف دخانیات آذرشهر به هیئت ژیمناستیک به عنوان خانه ژیمناستیک شهرستان، اختصاص یک قطعه زمین از طرف شورای اسلامی شهر به این هیئت جهت احداث سالن ژیمناستیک و تجهیز امکانات و وسایل ژیمناستیک از طرف هیئت استان آذربایجان شرقی و فدراسیون ژیمناستیک اشاره کرد.
لازم به یادآوری است که کاروان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به شهرستان آذرشهر، از کمپ تاریخی و توریستی قدمگاه آذرشهر دیدن کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز