خبرگزاری کار ایران

رییس جهاد دانشگاهی کشور:

امکان تحول راهبردی در جهاد دانشگاهی برای ۳۰ سال آینده وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۹۸

ظرفیت واقعی جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌ها محقق نشده است.

ایلنا:رییس جهاد دانشگاهی کشور گفت: هنوز ظرفیت واقعی جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌ها محقق نشده است.
به گزارش ایلنا یادگاری که در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سخن می‌گفت تصریح کرد: این امر نیازمند رسیدگی اساسی و رفع مشکلات موجود در جهاد دانشگاهی به خصوص در حوزه ارتباط هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه دانست.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور، با استناد به فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری که همواره بر مسائل فرهنگی و اسلامی تاکید ویژه دارند، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی می‌تواند آسیب‌ها و تحریم‌ها را در حوزه‌های پزشکی، فنی و مهندسی، علمی و پژوهشی و فرهنگی به فرصت تبدیل کند.
وی همچنین از تلاش درجهت پایه گذاری تحول راهبردی در جهاد دانشگاهی برای ۳۰ سال آینده با تکیه بر مهندسی جدید و بافت علمی مناسب که در نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی وجود دارد، اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اسناد بالادستی نظام، همچون سند نقشه جامع علمی کشور و در آینده‌ای نزدیک، مهندسی فرهنگی کشور و سند چشم انداز توسعه، امیدواریم جهاد دانشگاهی بتواند به جایگاه واقعی و متعالی خود دست یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز